Bloggers Interview: Dagmar – ByDagmarValerie

cropped-bdv
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan zeker mijn grootste voorbeeld op blog en persoonlijk gebied. Dagmar van ByDagmarValerie.

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Even voorstellen, ik ben Dagmar en ik ben nét 23 geworden inclusief een lachrimpel. Mijn hobby’s zijn schrijven, lezen en fotograferen. Dat komt ontzettend goed uit met een blog! Daarnaast vind ik reizen heerlijk en verrijkend, daar kan ik ontzettend van genieten. Ik onderneem graag

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Ik schrijf dagelijks op mijn blog http://www.bydagmarvalerie.nl over beauty, fashion, travel en happiness. Misschien ben je Project Positief tegen gekomen online? Deze heb ik in het leven geroepen om anderen met positiviteit te besmetten.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog bijna 1,5 jaar met ontzettend veel plezier en passie, vervelen zit er sindsdien niet meer bij!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik werk bij een uitgeverij als marketeer en daarnaast geniet ik volop van het afspreken met vrienden en familie. Ik vind het heerlijk om te schrijven en te fotograferen en dit kan ik dan ook goed kwijt op mijn blog. Het is nu wel een beetje een uit de hand gelopen hobby aan het worden, maar ik geniet ontzettend van de groei die mijn blog momenteel doormaakt. Heel bijzonder om te ervaren en de interactie met inspirerende lezers is erg verrijkend.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn familie en vrienden vonden het eerst een leuke bezigheid, maar daar bleef het ook bij. Totdat ook zij doorkregen dat ik er echt een positief verschil mee probeerde te maken en te creëren bij anderen. Ik hoop middels mijn blog anderen vooruit te helpen en ik ervaar het als heel bijzonder dat dit effect als een sneeuwbal is gaan rollen, mijn grootste droom komt uit!

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven? (bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Een bepaalde routine voor het schrijven en fotograferen voor mijn blog is een goed voornemen voor 2015. Goed idee! En qua publiceren komt er elke dag sinds ik mijn blog ben begonnen een artikel (of soms 2!) online. Er staan inmiddels meer dan 600 artikelen online!

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Ik kan overal inspiratie vandaan halen, ik hoef maar een tweet te lezen, een magazine open te slaan, de vogeltjes horen fluiten… Ik heb dan ook regelmatig ‘last’ van een inspiratieoverload, maar dit is echt een luxe probleem. Mijn notitieboekje zit dan ook aan mijn hand vastgeplakt, zodat ik snel kan noteren wat er in mij opkomt. Zonde als er met deze ideeën niets wordt gedaan toch?

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop het positieve verschil voor anderen nog groter te kunnen maken en anderen concreter vooruit te kunnen helpen. En het lijkt mij te gek om de brug te maken van online naar offline en andersom.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media?
Ik zit actief op Twitter (@ByDagmarValerie) en ben helemaal fan van Instagram (@ByDagmarValerie) en daarnaast kan je ook mijn Facebookpagina volgen waar ik ook dagelijks updates op deel (www.Facebook.com/bydagmarvalerie )

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Blijf dichtbij jezelf en doe wat goed voelt. Het is jouw blog en jij bent de hoofdredacteur! Geniet van de mogelijkheid om kennis, inspiratie en ervaringen met anderen te delen en geniet van het schrijfproces! Ik wens je veel inspiratie, plezier en passie toe bij het bloggen!

Bij deze wil ik jou Dagmar heel erg bedanken voor haar inspirerende deelname aan dit interview en wens je heel veel succes en geluk met je blog!

Kennen jullie Dagmar al?

Wil je nou zelf ook meewerken aan dit item? Stuur dan een mailtje

5 gedachtes over “Bloggers Interview: Dagmar – ByDagmarValerie

  1. Petra zegt:

    Leuk om te lezen. Ik breng graag een bezoekje aan de blog van Dagmar. Project Positief werkt aanstekelijk. Daarnaast vind ik de interactie met haar bezoekers ook iets wat ze goed oppakt. Lang niet elke blogger doet dat.

Geef een reactie

