Bloggers Interview: Jacqueline – Eenbeetjestoer.nl

cropped-cropped-Een-beetje-stoer-Orgineelxx211
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Jaqueline van eenbeetjestoer.nl Ik ken haar vooral van het scrappen en het creatief bezig zijn daaromheen.

 

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Jacqueline, 35 jaar…Mama van 2 tieners, en ik heb teveel hobby’s en te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind.. 1 van mijn hobby’s is scrappen en ik wilde graag delen wat ik maakte en ben toen begonnen met bloggen.. Maar ook haak ik graag, en zit ik graag met een goed boek op de bank

IMG_1585

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is een beetje stoer http://www.eenbeetjestoer.nl, mijn blog is een beetje van alles wat, eigenlijk over alles wat ik in mijn leven tegen kom, leuke dingen, minder leuke dingen, hobby’s, het moeder zijn.. Heet dat niet een lifestyle blog tegenwoordig 😉

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Op mijn eigen domein sinds 2011, op deze blog zijn berichten terug te vinden tot 2007 toen ik nog een blog bij blogspot had.. Hiervoor blogde ik onder de naam ‘Onze Rommel’ eerst bij web-log en later ook via blogspot.. In 2012 heb ik een heel jaar niet geblogd, ik zat niet lekker in mijn vel, er gebeurde te veel in mijn leven.. Ik nam een pauze en die duurde uit eindelijk een jaar. Na dat jaar ben ik wel regelmatiger gaan bloggen, en ging het steeds minder over scrappen

IMG_1645

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben echt een hobby blogger.. Zou er mijn werk niet van willen maken daarvoor vind ik mijn werk te leuk.. Maar zo af en toe een samenwerking voor mijn blog, waar ik iets mee verdien of iets tegen over staat als ik het onderwerp leuk genoeg vind ga ik niet uit de weg..

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Volgens mij weten de meeste niet eens dat ik blog, ik heb het er nooit met ze over…

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik ben geen planner, en er is weinig regelmaat te vinden in mijn leven… Ik blog wanneer het mij uitkomt, dat kan soms een heel weekend zijn om wat rust te vinden op andere dagen.. Maar soms plopt er zomaar een idee op en wil ik dat alvast even in een concept kwijt.. Maar ik kan zo ook een paar dagen helemaal niet aan blogs, of bloggen denken…

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Inspiratie komt echt overal vandaan.. Ik hoor iets, ik lees iets, ik maak iets mee, ben weer eens creatief geweest en wil dit delen.. In het dagelijks leven zit altijd wel een potentiële blog

IMG_0595

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Niet perse… Ik vind het natuurlijk leuk dat er mensen komen lezen en reacties achter laten (zou ik bloggen ook volhouden zonder lezers en reacties ??) .. En als andere iets hebben aan een post die ik plaatste is dat alleen maar heel erg leuk en fijn..

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Behalve op instagram http://instagram.com/jckie79 ben ik verder niet heel erg actief, hoe graag ik ook zou willen kom elke dag nog tijd te kort voor alles.. Maar ook ik heb een twitter https://twitter.com/jckie79 facebook, en pinterest http://www.pinterest.com/jckie79/boards/ account

IMG_2567

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Doe wat jij leuk vind… Je moet er zelf als eerste plezier in hebben..
Ikzelf vind statistieken en al die dingen totaal niet interessant en kijk er ook bijna nooit naar. Van een gemeende reactie, en terug kerende bezoekers word ik veel blijer..

IMG_2575

Lieve Jaqueline, ik wil jou heel erg bedanken voor jou bijdrage aan dit interview. Ik vond het erg leuk om te lezen hoe jij in het blogleven staat.

Ken jij Jaqueline al?

Wil je nou zelf ook meewerken aan dit item? Neem dan contact met mij op en wie weet ben jij de volgende in het `Bloggers Interview`

8 gedachtes over “Bloggers Interview: Jacqueline – Eenbeetjestoer.nl

  1. Petra zegt:

    Ja ik volg Jacqueline al. Ze valt voor mij positief op in de blogwereld. Ze is puur en laat haar persoonlijkheid mooi spreken. Het stoere combineert met het lieve spreekt me aan.

Geef een reactie

