Bloggers Interview: Sisely – sisely.nl

IMG_6125
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Sisely van sisely.nl die haar blog meer als een boek ziet en al 6 jaar met veel plezier blogt.

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben sisely mijn hobby’s zijn bloggen en zelf blog layout maken voor mijn blog . Vind het ook leuk om foto’s te maken en dat komt nu mooi uit, door dat ik blog kan ik ze zo laten zien. Ik ben 33 jaar
image1

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog naam is sisely.nl adres van mijn blog is http://www.sisely.nl ik zie mijn blog als een boek waar ik steeds weer een bladzijde vol mag bloggen om zo mijn eigen boek te hebben, en dat op het wereld wijde web maar dan een blogboek. Dingen die ik mee maak en waar ik over wil bloggen dat vind je op mijn blog.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Dit gaat mijn 6de blogjaar worden.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik probeer elke maand 1 a 2 blogjes te bloggen beter een blog dan geen, voor mij is het puur een hobby het (moet leuk blijven om het te doen). Daarnaast werk ik ook maar niet op een normale werkplek, maar op een dagbesteding.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Omgeving van mij vind het leuk mijn blog ze komen ook regelmatig reageren op mijn blogs, zoals mijn moeder. Niet heel de omgeving weet dat ik blog.

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik zorg wel dat het dagelijkse leven wel op eerste plaats komt te staan dat vind ik het belangrijkste,(want het leven bestaat niet alleen maar uit bloggen). Daarna komt het bloggen. Vaste dagen om te bloggen dat heb ik niet, kan door de weeks zijn maar ook in het weekend. Maar als ik eenmaal begin met bloggen, dan neem ik er echt mijn tijd voor daar bij bedenk ik ook tien keer naar van wat er op komt.
image2

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Ik laat altijd mijn fantasie de vrije loop en daar door krijg ik mijn inspiratie voor mijn blog.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Nieuwe bloglezers dat zou ik wel leuk vinden.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? 
http://www.twitter.com/siselynl en op http://www.instagram.com/siselynl
http://www.twitter.com/blogsisely (speciale twitter account voor mijn blogs)

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers.
Neem jezelf als blogger een keer mee in een andere blogwereld.
IMG_6108

Ik wil Sisely heel erg bedankt voor haar deelname aan het interview en ik wens haar heel veel plezier met het bloggen.

Ken jij Sisely al?

Wil je nou zelf ook meewerken aan dit item? Neem dan contact met mij op en wie weet ben jij de volgende in het `Bloggers Interview`

9 gedachtes over “Bloggers Interview: Sisely – sisely.nl

Geef een reactie

