Bloggers interview: Eline – Dewereldvaneline

Bloggers interview Eline Dewereldvaneline
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Eline van Dewereldvaneline


1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?

Mijn naam is Eline ik ben 21 jaar oud en ik woon momenteel in de mooie provincie Utrecht. Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden vanuit een klein dorpje in Limburg naar Utrecht verhuisd voor de liefde. Ik woon nu dan ook al anderhalf jaar samen met mijn vriend, mijn 2 katten en mijn 2 vogels.
Ik houd enorm veel van lezen, series kijken en leuke dingen doen met familie, vrienden en mijn lief! Daarnaast vind ik het heel leuk om te dansen, maar doe ik dit niet meer als sport/hobby. Ik heb wel op stijldansen en salsadansen gezeten mijn mijn vriend.

over2

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog heet http://www.dewereldvaneline.nl en ik noem het een persoonlijk lifestyleblog met een vleugje liefde. Ik schrijf een keer per week een artikel over liefde, relaties en alles wat er bij komt kijken, zo heb ik volgende week een speciale valentijnsdag week die helemaal in het teken staat van de liefde, mijn favoriete onderwerp. Verder blog ik over alles wat mij inspireert en dit kunnen dus de meest gevarieerde dingen zijn. Ik probeer mijn blog persoonlijk te houden en dicht bij mezelf, ik hoop dat je dat ook terug ziet! Daarnaast heb ik sinds kort een nieuwe categorie genaamd hij/zij waarin mijn vriend en ik allebei onze mening geven over een bepaald thema, erg leuk om te maken!

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Op dit blog, blog ik nu ongeveer 4 maanden, ik ben een echte newby dus! Ik ben ooit een ander blog gestart, maar heb dit nooit doorgezet. Dit keer heb ik echter wel doorgezet, omdat ik eindelijk over dingen schrijf die ik zelf echt leuk vind. Ik let nu minder op wat “hip” of “in” is!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik blog als hobby. Ik studeer namelijk nog SPH ernaast en loop parttime stage. Verder werk ik bij de regionale omroep als reporter, hier ben ik aan het oefenen met filmpjes, om uiteindelijk zelf ook filmpjes online te zetten op mijn blog!

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik ben het steeds meer mensen aan het vertellen. Mijn vriend wist het vanaf dag 1 en heeft me altijd gesteund en heeft ook het volste vertrouwen in me. Hij helpt me heel erg met het uiterlijk van mijn blog en het achter de schermen gedeelte! Erg fijn, omdat ik hier zelf minder handig in ben.
Mijn vrienden vertel ik het zo af en toe en zij zijn ook erg enthousiast. Mijn vrienden zijn meer de sitlle lezers die niets posten, maar soms wel opeens beginnen over mijn artikelen, haha. Daarnaast hoor ik regelmatig van ze dat ik voor een tijdschrift moet gaan schrijven, omdat ik zo leuk schrijf, hoe lief!
Al met al heb ik dus veel enthousiaste reacties!

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Er staat op maandag, woensdag, vrijdag en zondag een artikel online op mijn blog. Op maandag een fotodagboek, op woensdag en vrijdag een lifestyle artikel en op zaterdag een relatiegerelateerd artikel. Hiervoor moet ik dus ook artikelen schrijven. Hier heb ik geen bepaald ritme voor, ik schrijf wanneer ik inspiratie heb en probeer wel een beetje vooruit te werken. Dat geeft wat meer rust!

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
O-V-E-R-A-L vandaan! Uit mijn omgeving, internet, dingen wat mensen zeggen, alles gewoon! Het leven is mijn inspiratiebron, haha.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop meer lezers te bereiken met mijn blog. Ik vind het enorm leuk om mensen te entertainen met mijn blog of misschien zelfs te helpen, tja er zit toch een SPH-er in me hè!

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik heb instagram genaamd: @wereldvaneline. Voor de rest heb ik nog geen social media kanalen, Facebook komt er misschien nog aan!

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Kies echt een thema wat bij je past! Ik ben geen beauty meisje. Ik vind het enorm leuk om over te lezen bij anderen, maar ik ren niet meteen naar de winkel voor de nieuwste Essence collectie. Daarom zal ik hier ook niet snel over schrijven.
Ik geniet echter wel enorm van het leven en van de liefde en ik vind het super leuk om hier over te schrijven. Het is iets wat me altijd al gefascineerd heeft en nu kan ik dit eindelijk delen met een groter publiek. Dit zorgt ervoor dat ik oprecht plezier heb in mijn blog en dit zal er voor jouw ook voor zorgen dat je er plezier in krijgt!!!!!
Be you everybody else is already taken!

Liefs Eline

Ik wil Eline heel erg bedanken voor haar uitgebreide deelname aan dit interview en ik wens haar natuurlijk heel veel succes met haar studie en blog!

Ken jij Eline al?

4 gedachtes over “Bloggers interview: Eline – Dewereldvaneline

  1. visionarylifeee zegt:

    Leuk interview zeg en heel leuk gedaan. Ik ben gek op artikels waar je de blogger en de reden achter het bloggen leert kennen, dus zeker top idee! Liefs, Deisy

Geef een reactie

