Bloggers Interview: Kiki – kikiskloset

kikiskloset
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Kiki van kikiskloset.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Kiki en ik ben 37 jaar. Niet echt de leeftijd van de gemiddelde blogger, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Mijn hobby’s zijn goudsmeden (in Schoonhoven op school gezeten), lekker eten, en met vriendinnen op stap

IMG_4565

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog? mijn blog is Kiki’s kloset , waarin ik je meeneem op al mijn avonturen en verhalen. Ik schrijf over alles wat ik leuk vind, van Fashion en Beauty tot Kunst en Restaurants. Maar ook maatschappelijke onderwerpen zoals de dood en depressie komen aan bod.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
In April blog ik nu 1 jaar. daarvoor had ik al een blog op Facebook, maar op een gegeven moment wilde ik toch graag mijn eigen plaatsje op het world wide web. Ik wilde het wat professioneler aanpakken en heb via wordpress een blog gemaakt.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school (zo ja wat?)
Ik blog omdat ik het leuk vind. het moet voor mij geen verplichting worden, anders is er voor mij de lol vanaf. Ik ben momenteel werkloos, maar ik doe wel vrijwilligerswerk, waar ik veel voldoening uit haal.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik krijg veel positieve reacties op mijn blog. Vooral als ik een persoonlijk artikel plaats. Het doet mij goed om te horen dat mensen enthousiast zijn, dat motiveert mij weer om door te gaan. Want soms heb ik even geen inspiratie en dan haal ik dat weer uit het dagelijks leven.

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven? (bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Nee, ik heb geen routine. Ik publiceer wanneer ik dat wil. Via mijn social media kanalen kun je zien wanneer er iets online komt. Anders wordt het voor mij een moetje en een verplichting en dan is de lol er snel van af. Ik doe het voornamelijk voor mezelf en om mensen te informeren (en misschien ook wel te choqueren).

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit het dagelijks leven. Tja, alles wat ik meemaak, daar schrijf ik over. Ook persoonlijke verhalen (uit mijn verleden of heden) komen aan bod. Hiermee wil ik graag sommige taboes die in Nederland nog heersen, doorbreken.

IMG_3925

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Meer aanloop (ik weet dat ik dan op vaste tijden moet bloggen en zeer regelmatig, maar dat is iets waar ik nu nog niet voor kies). Verder wil ik samen met mijn partner in de toekomst er een webshop aan koppelen met ons eigen gemaakte sieraden. De sieraden gaan we frezen met een 3D CNC frees. Mijn partner is deze frees zelf aan het bouwen, het schiet al aardig op, maar we moeten nog even geduld hebben.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Yep!
Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blogs/kikisklosetnl-12036545 Facebook: http://facebook.com/Blogkiki Instagram: http://instagram.com/kikihasselton
Twitter: https://twitter.com/hasselton_kiki

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Vind je Niche waarmee je je onderscheidt van de rest. En blijf daarbij! Durf te schrijven, maar geniet er vooral van!!!

Kiki bij deze wil ik jou nogmaals bedanken voor jouw leuke interview en ik wens jouw heel veel succes met jouw blog.

Ken jij Kiki al?

5 gedachtes over “Bloggers Interview: Kiki – kikiskloset

Geef een reactie

