Bloggers Interview: Fleur – labellafleur.nl

fleur1
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Fleur van labellafleur.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi! Ik ben Fleur en ik ben op dit moment 20 jaar oud. In het dagelijkse leven ben ik aan een tweede studie begonnen, dit is de studie MCI (Media Informatie en Communicatie). Naast een volle week school werk in inmiddels alweer vier jaar met een groot plezier bij de HEMA. Buiten de ‘verplichte’ dingen om vind ik het heerlijk om bezig te zijn met het bloggen, fotograferen, nieuwe muziek ontdekken en vooral heel veel tijdschriften lezen onder het genot van een lekkere volle kop thee. Oh ja, laten we ook vooral niet vergeten dat ik gek ben op het lakken van mijn nagels en het uitproberen van nieuwe (gel) lak!

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Op mijn blog La Bella Fleur schrijf ik vooral lifestyle en persoonlijke gerelateerde artikelen. Dit kan variëren van artikelen over iets dat ik heb mee gemaakt tot een nieuw nagellakje dat ik maar al te graag wil delen en persoonlijke verhalen. Een vrij breed onderwerp maar wel iets waar ik persoonlijk ook veel mee kan. Het schrijven van een artikel zie ik als ontspanning en dit doe ik dan ook graag. Op dit moment verschijnen er 3 blogjes per week omdat ik het anders niet red met school, maar zoals het nu gaat is het prima te doen. Mijn blog kun je vinden onder de url: http://www.labellafleur.nl

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Op deze blog, blog ik dit jaar alweer 4 jaar. In deze 4 jaar ben ik wel een aantal keer van naam veranderd. Ik blog nu ongeveer zo’n anderhalf jaar (of misschien zelfs wel al 2 jaar) onder La Bella Fleur en ik ben dit niet van plan ooit nog te veranderen, haha.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben een echte hobby blogger! zoals ik bij de eerste vraag al vertelde zit ik nog op school en werk ik daarna in het weekend bij de HEMA. Bloggen doe ik op dit moment lekker als hobby en gelukkig is dat een hele leuke!

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn familie en vrienden weten groot en deels van mijn blog af. Van een aantal familieleden weet ik dat ze mijn blog regelmatig bezoeken. Eigenlijk heb ik van zowel mijn familie als vrienden alleen maar positieve reacties gehad. Gelukkig maar want ik heb genoeg verhalen waarbij dit niet het geval is!

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
In de loop der tijd heb ik wel een soort van routine ontwikkeld ja. Zo probeer ik altijd in het weekend vooruit te schrijven. In ieder geval een idee te hebben voor de volgende posten en op tijd foto’s te maken. Daarnaast ben ik dagelijks bezig met nieuwe ideeën voor onderwerpen en werk ik dit (als het lukt) globaal uit zodat ik het in het weekend helemaal goed kan uitwerken en het niet ben vergeten.
En sowieso kijk ik iedere morgen of er nog wat veranderd moet worden en deel ik hem op de Facebook pagina.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Dit is eigenlijk nogal verschillend. De ene keer komt er een idee tijdens het reizen in mij op, door klanten uit de winkel of een andere keer omdat ik iets tegen kom in een tijdschrift.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Als ik heel eerlijk ben heb ik niet echt een bepaald doel dat ik wil bereiken. Het is natuurlijk altijd leuk als een mooi aantal bezoekers en of volgers krijgt, maar dit is geen must. Ik blog omdat ik het leuk vind en zie wel wat er komt of hoe hard dingen gaan.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ofcourse!
Ik ben te volgen via Bloglovin waar je als een van de eerste op de hoogte bent van de nieuwe blog posten, Instagram waar ik regelmatig wat post, op twitter ben ik ook aardig actief en natuurlijk heb ik ook een facebook pagina waar je mijn blog updates en nieuwtjes kunt volgen:

– Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blogs/la-bella-fleur-3971608
– Instagram: http://www.instagram.com/labellafleur
– Twitter: http://www.twitter.com/labellafleur
– Facebook: http://www.facebook.com/labellafleurnl

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Begin een blog omdat je het leuke en of fijn vindt om te schrijven, foto’s te maken of iets anders dat je leuk vind aan bloggen. Doe wat goed voelt en het allerbelangrijkste; blijf jezelf!

Ik wil bij deze Fleur heel erg bedanken voor haar deelname aan het Interview en wens je heel veel succes met je Studie, werk en blog natuurlijk.

Ken jij Fleur al?

3 gedachtes over “Bloggers Interview: Fleur – labellafleur.nl

Geef een reactie

