Oproepje voor Bloggers Interview

oproepjebloggersinterview

Ik had niet verwacht dat ik zulke leuke reacties zou krijgen op het Bloggers Interview wat ik introduceerde. Nu heb ik nog wat leuke verslagjes staan maar vandaag doe ik een oproepje voor de rubriek. Wil jij deelnemen aan het Bloggers Interview, jou blog en jezelf onder de aandacht brengen? Geef je dan nu op. Stuur een mailtje naar p.kleijn9@upcmail.nl of via het contact formulier en wie weet sta jij snel op de maandag in het Bloggers Interview. Iedereen, elke blog, man of vrouw het maakt niet uit. Iedereen is welkom.

3 gedachtes over “Oproepje voor Bloggers Interview

Geef een reactie

