Bloggers Interview: Liesbeth – Liesseling.nl

liesselingnl
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Liesbeth van liesseling.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Liess, ben 29 en verloofd met Michel, dochter Lotte van 12. Hobby’s zijn mijn beestenboel, katten, hond, aquarium en natuurlijk foto’s maken. Dat verklaard ook waarom ik doe wat ik doe.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is Liesseling.nl, en is voornamelijk een plog, een photo log dus. Omdat ik liever fotos maak en deel dan dat ik hele verhalen schrijf is dit zo begonnen. Op mijn plog hou ik (meestal) dagelijks bij wat ik doe, gedaan heb, en mooie dingen die ik bijvoorbeeld onderweg tegenkom.
Sinds 17 weken ben ik mijn hele eetpatroon aan het omgooien, en mijn doel is dan ook 30 kilo (en meer) af te vallen, Ik heb hier heel bewust voor gekozen om dit elke week te delen, voor mezelf als stok achter de deur, maar natuurlijk hoop ik ook dat ik andere mensen die met hetzelfde probleem kampen als ik, hoop te geven. Ik ben geen professional en ik doe niet zwaar lijnen, ik probeer maar wat en het werkt tot nu toe prima!

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Liesseling bestaat nu een paar maanden. Vroeger had ik ook een blog en die heb ik zeker een jaar of 4 bijgehouden, helaas ben ik die volledige backup kwijt want ik had die graag aan Liesseling toegevoegd.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ploggen is echt een hobby, het liefst doe ik het wel elke dag bijhouden, maar soms ook dagen niet. Gewoon omdat ik te druk ben of geen zin heb om foto’s te maken.
Ik ben op dit moment een “solliciterende huismoeder”.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik hoor eigenlijk alleen maar hele positieve dingen, en krijg regelmatig op mijn donder als ik te laat ben die dag met updaten, of een paar dagen helemaal niets doe. Eerlijk gezegd zou het me ook niet veel uitmaken als mensen het niet leuk vinden, dan moeten ze het gewoon niet lezen!

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Vooral in het begin deed ik elke nacht (net voor ik naar bed ging) een plog, tegenwoordig is het iets meer sporadisch, de ene keer vroeg in de morgen, laat in de midden of ergens in de avond, en soms 1 x in de 4 dagen.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Echt uit mijn dagelijks leven. Ik wil ook best wel eens een blog schrijven, onlangs heb ik een post geschreven over tienermoeders, iets wat mij erg dichtbij ligt, en vooral de irritaties erover. Op die manier zou ik best wel wat vaker willen bloggen. Maar mijn plogs zijn zoals eerder gezegd echt mijn dagelijkse leven, en waar kan je meer inspiratie uithalen dan daar?

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik zou vooral voor mezelf willen bereiken dat ik meer concequent zou zijn met het bijhouden.
Daarnaast wil ik straks de reis richting onze low budget bruiloft bij willen houden en misschien tips geven (en hopelijk krijgen) aan mijn lezers.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Klein beetje, ik heb een klein winkeltje opgezet via Facebook genaamd Casa de Liessinha, daar verkoop ik voornamelijk leuke sieraden voor weinig. Ik zou nog best wel van alles willen doen maar daar neem ik nooit genoeg tijd voor.

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Ik denk dat er maar 1 ding belangrijk is als blogger, en dat is er plezier in houden, het moet allemaal leuk blijven en geen verplicht nummertje worden, dat werkt toch niet.

Ik wil hierbij Liesbeth heel erg bedanken voor haar deelname aan het interview en enorm veel succes met haar afval doel! Succes en het gaat je zeker lukken.

Ken jij Liesbeth al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Liesbeth – Liesseling.nl

  1. lucindainwonderland zegt:

    Weer erg leuk. Ik kende Liesbeth nog niet, maar op je 29e al een dochter van 12 hebben, dan zal wel pittig zijn en dan ben ik wel benieuwd wat ze te zeggen heeft en meemaakt. Ik ga zeker wel een kijkje nemen. xxx Lucinda

Geef een reactie

