Bloggers Interview: Mireille – vanfransebodem.nl

beeld wordpress nieuw kopie
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Mireille van vanfransebodem.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik heet Mireille den Hartog, ben 47 jaar en woon in Leusden. Ik ben Grafisch vormgever, ben getrouwd en heb twee kinderen. Naast mij werk en het bloggen ben ik veel te vinden op de tennisbaan en hockey ik ook nog. Ik hou erg van lekker eten dus ik kook ook graag en ik vind het leuk om rommelmarkten af te lopen. Deze spulletjes neem ik dan weer mee naar ons huis in Frankrijk. Ik ben dan ook een Francofiel

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?Mijn blog heet “Van Franse bodem” http://www.vanfransebodem.nl
Het is een blog met achtergrond verhalen, feiten en weetjes over allerlei producten en gebruiksvoorwerpen uit Frankrijk. Het kan dus gaan over een Chanel tas maar net zo goed over een goede fles wijn.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog sinds december 2013. Blogde eerst via blogger maar ben snel overgestapt op WordPress. Ideaal.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is puur hobby en ik doe het naast mijn werk als Grafisch vormgever.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn omgeving vind mijn blog erg leuk. Heb veel volgers onder hen. Daarnaast sleep ik sommige uit mijn familie en vriendenkring mee naar allerlei leuke dingen die te maken hebben met mijn blog. Zoals wijnproeverijen, openingen van restaurants of winkels.

IMG_3545

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik publiceer blogartikelen op maandag dan gaat het over een gebruiksvoorwerp, op woensdag dan gaat het vaak over eten en drinken en op vrijdag kan het over van alles gaan als het maar met Frankrijk te maken heeft. Meestal blog ik in de avonduren en het weekend. Ik probeer ik wat vooruit te werken zodat ik soms zeg maar “vrij” ben het het dus geen must is om te bloggen.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Van lezers en volgers, via internet en via magazines. Door veel research te doen kom je ook weer allerlei leuke onderwerpen tegen.

IMG_1783

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik zou er mijn werk van willen maken en ik zou wel een van Franse bodem winkel willen beginnen.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Op Facebook: https://www.facebook.com/vanfransebodem
Twitter: @vanfransebodem
Linkedin: nl.linkedin.com/in/mireilledenhartog
Instagram: mireilledenhartog

logo Fb mail

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Niet zo zeer een tip als wel dat je gewoon lekker moet blijven bloggen en vooral doorgaan en volhouden dan komen die aanbiedingen en vele volgers vanzelf.

Bij deze wil ik Mireille heel erg bedanken voor haar leuke interview, en die Franse Bodem winkel die gaat er vast komen, succes met alles.

Ken jij Mireille al?

5 gedachtes over “Bloggers Interview: Mireille – vanfransebodem.nl

Geef een reactie

