Bloggers Interview: Manon – lovelifeasmanon.nl

lovelifeasmanon
Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Manon van lovelifeasmanon.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Mijn naam is Manon van Zwol. Ik ben gek op dansen, chocolade, muziek, reizen, mijn vriendinnen, mijn vriend en natuurlijk bloggen! Sinds 10 februari ben ik 18 jaar en ik woon in Meppel, vlakbij Zwolle. Ik werk in een grote kleding winkel met allerlei verschillende merken voor dames, heren en kinderen, hier sta ik op de herenafdeling en geef ik advies etc. Sinds september 2014 studeer ik Commerciële Economie in Leeuwarden. Kortom ik heb een heel leuk leven en ik geniet er volop van!

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog kan je vinden door te zoeken naar LoveLifeAsManon of ga meteen naar de website via http://www.lovelifeasmanon.nl. Op mijn blog vind je vooral artikelen die gaan over beauty, fashion en lifestyle zoals de meeste blogs eigenlijk gaan. Ik probeer mijn blog te onderscheiden door het heel persoonlijk te maken en er eigenlijk mijn dagboek van te maken waar iedereen in kan meelezen. Je vind er dus ook elke week foto’s van wat ik die week ervoor heb beleeft etc. Wanneer je mijn blog volgt ga je echt mee in mijn leven. En dit vind ik juist heel erg leuk om te delen.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Om eerlijk te zijn blog ik nog helemaal niet zo lang, om precies te zijn sinds 22 september 2014. Het gaat super goed en mijn blog blijft maar groeien en groeien en ik vind het steeds leuker en leuker worden dus ik denk dat ik het nog erg lang vol ga houden!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is echt een hobby, ik doe het naast school en werk. Zo af en toe vind ik het wel lastig om beide te combineren. Ik vind namelijk niet dat school er onder moet gaan lijden, maar ik vind het ook weer zonde om niet aan mijn blog te werken, dan mis ik dat echt. Ik geef dus ook geen garantie welke dag en hoe vaak per week er een artikel online komt. Vooruit plannen probeer ik wel steeds maar dat is ook lastig om bij te houden. Ik denk altijd: ik doe het omdat ik het leuk vind en er blij van wordt en het moet vooral niet als verplichting gaan voelen, dan krijg je namelijk hele andere artikelen dan je eigenlijk zal willen.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn hele omgeving reageert er heel positief op. Het is niet zo dat iedereen het weet, maar mijn ouders, vriendinnnen en vriend lezen elk artikel en zijn hartstikke trots op mij. Zo af en toe vind ik het wel eens ongemakkelijk dat zij ook al die artikelen lezen, maar ach ze vinden het alleen maar leuk en geven veel complimenten en dat doet mij goed.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Zonet noemde ik het ook al, ik geef geen garantie voor bepaalde upload dagen o.i.d. Vooral omdat ik niet dingen wil beloven die ik niet na kan maken. Het is dus heel erg verschillend. Voor mezelf probeer ik wel richtlijnen aan te houden. Doordat ik geen garantie geef kan ik er ook eens van afwijken en dat geeft op dat moment even lucht.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Mijn inspiratie komt vooral uit andere blogs die ik al jaren volg, bijvoorbeeld Jennie from the blog en Fashiable, ze zijn wat minder bekend maar de artikelen die zij schrijven vind ik hartstikke leuk om te lezen en zo wil ik ook dat mijn lezeressen mijn artikelen lezen. Ook uit het leven zelf haal ik inspiratie, dingen waar je tegen aan loopt of producten waar je meer mensen over wil vertellen etc.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Het lijkt mij super leuk om ook events te kunnen bezoeken en andere bloggers te ontmoeten. Ik heb al samenwerkingen met verschillende bedrijven gehad en dat vind ik hartstikke leuk en leer ik ook veel van voor mijn studie.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Sinds kort doe ik aan instagram, heel erg verslafend, haha. Je kan me volgen via @lovelifeasmanon of via deze link : http://instagram.com/lovelifeasmanon

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Een tip voor mede bloggers: Houd je blog dicht bij jezelf en geloof in jezelf. Blijf vooral door bloggen als jij er gelukkig van wordt, want ik geloof er heilig in dat je presteert wanneer je er plezier in hebt, ten slotte zijn geluk en plezier de twee mooiste dingen in het leven!
En een tip voor lezers van dit artikel: neem een kijkje op mijn blog, lijkt mij super leuk!

Manon, heel erg bedankt voor dit leuke interview en ik wens je heel veel succes met school en dat je nog lang mag bloggen!

Ken jij Manon al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Manon – lovelifeasmanon.nl

Geef een reactie

