Bloggers Interview: Luc – styledbyluc.com

styledbyluc
Het is zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan weer eens een mannelijke blogger Luc van styledbyluc.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Luc Herbergs , ben 27 jaar. Mijn hobby’s zijn: Fitnessen, films, voetbal.

DSC_3661-e1419940406851-678x1024

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog? Mijn blog heet: http://www.styledbyluc.com , ik zou mijn blog omschrijven als een mannelijke blog, waar voetbal en fashion samenkomen. Je vindt er mijn wekelijks columns over voetbal, maar ook mijn eigen fashion stijl , waarmee ik anderen hoop te kunnen inspireren.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik ben sinds 14 December echt actief gaan bloggen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Mijn blog is momenteel nog een hobby, maar ik hoop hiermee in de toekomst mijn werk van te maken.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Dubbel, ik heb familieleden die het juist leuk vinden, maar ook familie leden die het helemaal niks vinden. Mijn vrienden reageren allemaal heel positief.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik heb op dit moment gekozen om op Maandag en Woensdag een blogpost online te zetten. Daarnaast doe ik wel dagelijks mijn social media up to date te houden , om zo meer bekendheid te generen.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Ik haal mijn inspiratie van zowel vrouwelijke als mannelijke bloggers, verder kijk ik natuurlijk veel op social media kanalen, waar ik inspiratie vandaan haal. Omdat mijn blog bestaat uit voetbal en fashion, haal ik ook veel inspiratie uit designers en andere voetbal websites.

17

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
ik zou er graag mijn daily business van willen maken, verder hoop heb ik nu als primaire doelstelling om meer bekendheid te generen.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jazeker , ik ben op diverse kanalen te volgen.
twitter.com/Styledbyluc
Instagram/Styledbyluc
facebook.com/Styledbyluc
lookbook.nu /Styledbyluc
Pinterest.com/Styledbyluc

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Mijn grootste tip is: Do what you like ! Als je doet wat je leuk vind, dan haal je daar de meeste voldoening uit. Mocht het ook nog geld opleveren dan is dat helemaal mooi. Mijn blogtip luidt: Doe iets anders , probeer zoveel jouw eigen ding te doen. Zolang je uniek bent dan onderscheid jezelf van de rest.

Ik vind het erg leuk om mannen in het interview te krijgen, Luc ik vind dat je het erg goed doet en je hebt een eigen uitgesproken style. Ga zeker zo door dan kom je erg ver.

Ken jij Luc al?

2 gedachtes over “Bloggers Interview: Luc – styledbyluc.com

Geef een reactie

