Bloggers Interview: Aniana – milady-a.com

www.milady-a
Het is zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview` sinds deze week op zondag. Hier lees je er meer over. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Aniana van milady-a.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Mijn naam is Aniana Taelman, 40 jaar geworden vorig jaar en toen is mijn leven helemaal veranderd. Hobby’s zijn: genieten van het leven in al zijn vormen, reizen, luxe hotels ontdekken, Italiaanse mode, lezen, sociale media verslaafde, … en eigenlijk al het mooie in de wereld opzoeken in al zijn facetten.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Milady A is mijn blognaam http://www.milady-a.com Gezien het een authentieke, helemaal persoonlijke blog is, is de naam ook heel persoonlijk gekozen. Mijn grote liefde sprak mij aan met ‘Milady’ toen we helemaal nog niet samen waren. Toen we elkaar aan het vinden waren. En de ‘A’ staat natuurlijk voor ‘Aniana’ wat mijn voornaam is. Het leuke is dat ik reeds door vele vrienden als ‘A’ aangesproken wordt.
Mijn blog beschrijft mijn eigen authentieke verhaal beginnend op mijn 40e verjaardag waarop mijn leven omgetoverd werd in een sprookje. Ik beschrijf dan ook nu het sprookje op de blog: mijn grote zielsliefde, het aanzoek, het sprookjeshuwelijk, … allemaal omgeven in een kader van luxe omdat ik gepassioneerd ben door al het mooie in deze wereld. Vandaar dat ik ook schrijf over luxueus reizen, luxueus dineren en luxe brands. Echter àllemaal vanuit mijn eigen beleving. Alleen de merken waar Milady A van houdt, komen aan bod. Alleen de reizen waar Milady A gaat, komen aan bod. Alles vertrekt vanuit mijn authentiek ‘zijn’ en Milady A heeft dan ook als intentie om een échte ‘brand’ te worden.
Nadat ik het verhaal van het sprookjeshuwelijk zal gebracht hebben, zal ik meer en meer inspirationeel te werk gaan. Bedoeling is om een boek te schrijven over het verhaal vòòr mijn huidig fairytale leven. Want zo’n fairytale krijg je niet zomaar in je schoot geworpen. Het verhaal vòòr het vinden van mijn groots geluk is een pad met vallen en opstaan geweest waarbij persoonlijke kracht, doorzetting, eigenwaarde en zoveel meer belangrijke aspecten waren. Dat wil ik allemaal in een boek gieten en uitgeven. Mijn blogs zullen dus meer en meer inspirationeel worden zodat velen op deze aardbol kracht en ideeën zullen vinden in hoe ze de dingen des levens kunnen aanpakken als ze zelf hun écht geluk in het leven willen vinden. Wat dat dan ook moge zijn.
Als het ware mijn ervaring als coach en inspirator gebruiken om via een online community (blog, e-books, online apps, etc) een massa aan mensen te bereiken en te inspireren omtrent vele dingen des levens.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Blog is pas gelanceerd op 1 februari 2015. Maar héél veel ambitieuze plannen met de blog 😉

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Is effectief een full-time job geworden, mede door de grote ambities die ik heb met de blog. Het moet echt een business worden op termijn. Ik heb mijn ganse carrière directie en management functies bekleed in Human Resources, Public Relations & Communicatie en wilde al altijd mijn eigen zelfstandig bedrijf. Milady A wordt dus een van de merken binnen het bedrijf dat ik samen met mijn man heb opgestart.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Wel, er zijn twee kanten aan het verhaal. Enerzijds krijg ik ontzettend positieve reacties van mensen die me écht kennen en me zeggen dat deze blog zo op mijn lijf geschreven is. Echt doen waar ik goed in ben en schrijven over de dingen waar ik écht van hou. Branding maar dan eigenlijk voor een eigen-te-ontwikkelen merknaam.
Anderzijds zijn er mensen die niet goed begrijpen waar dit allemaal moet toe leiden. Maar dat vind ik niet erg … dat is een normale reactie voor vele mensen om in het wereldje te leven dat ze kennen. Ik ben al altijd iemand geweest die heel ver vooruit kijkt en eigenlijk al weet wat ik jaren later zal doen of waar ik zal voor staan.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik ben heel veel bezig met de blog. Ben ik niet een blog aan het schrijven, dan ben ik wel bezig met het lezen van andere blogs, of mijn Engels aan het verbeteren door zelf veel in het Engels te lezen, of mijn sociale media aan het uitbouwen, of fotografie les aan het volgen om heel mooie foto’s te kunnen maken, of aan het nadenken over thema’s voor blogs, boeken, apps etc … Het is écht mijn leven geworden. Ik werk ook niet meer zoals vroeger, toen ik in dienstverband werkte. Toen hadden mijn dagen meer structuur. Nu kan het zijn dat ik eens 15 uur per dag bezig ben, maar kan het ook zijn dat ik eens met mijn grote liefde een uitstapje doe of zoveel meer. Er bestaan geen weekends of werkdagen meer voor mij; alles loopt door elkaar. Dergelijke manier van werken zal trouwens meer en meer de toekomst worden.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Vanuit mijn authentieke ervaringen, mijn eigen leven, mijn eigen belevenissen, … alles wat ik al heb meegemaakt dient tot inspiratie, alles waar ik ga dient tot inspiratie, alles wat ik doe dient tot inspiratie.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Heel veel. Ik vermoed dat dit al duidelijk is geworden bij de vorige vragen 😉
Heb ontzettend veel plannen, maar we gaan stap voor stap vooruit.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Sociale media is voor mij onmisbaar als je je blog ‘au serieux’ neemt. Ik heb dan ook een account op de volgende platformen:
Facebook: http://www.facebook.com/TalesByMiladyA
Instagram: http://www.instagram.com/talesbymiladya
Twitter: http://www.twitter.com/talesbymiladya
Google+: http://www.plus.google.com/u/0/b/115287789069814540367/115287789069814540367/about
Pinterest: http://www.pinterest.com/talesbymiladya
Bloglovin: https://www.bloglovin.com/people/miladya-10909199

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Als je écht iets wil maken van je blog, moet je er écht voluit voor gaan. Heel kwalitatief te werk gaan, op alle vlak: teksten, stijl, layout, foto’s, sociale media enzovoort. Als het plaatje klopt, kom je gewoon professioneel over en zal je veel sneller opgepikt worden.
En vooral: bereid zijn er heel hard je best voor te doen! Niets komt vanzelf.

Aniana, ik wil je heel erg bedanken voor je deelname. Je blog is echt prachtig en heel bijzonder en ik wens je daarmee al het geluk.

Ken jij Aniana al?

2 gedachtes over “Bloggers Interview: Aniana – milady-a.com

Geef een reactie

