Bloggers Interview: Chantal – bowbeauty.nl

bowbeauty
Het is zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview` sinds deze week op zondag. Hier lees je er meer over. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Chantal van bowbeauty.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hi, ik ben Chantal. Ik ben 22 jaar oud en houd heel erg van beauty en fashion. Als hobby’s lees ik graag, besteed ik tijd aan mijn blog en doe ik eigenlijk alles wat mij gelukkig maakt. Ook ben ik veel bezig met visagie en het opmaken van mensen, voornamelijk vrouwen.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blogpost is Bowbeauty. http://www.bowbeauty.nl ik zou mijn blog omschrijven als veelvoudig, men kan er voor ieder wat wils vinden. Je vind voornamelijk beauty, fashion, lifestyle alles wat mij interesseert of waar ik iets over weet en wat ik natuurlijk graag wil delen.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Deze blog is van januari online, hiervoor schreef ik wel eens wat in het Engels op een andere website.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is voor mij echt een hobby, ik vind het leuk en kan er mijn rust in vinden. Daarnaast werk ik ook en doe ik nog een thuisstudie. Ik zou wel uiteindelijk full-time willen bloggen, heerlijk doen waar ik van hou.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Die vinden het juist heel erg leuk en steunen me er ook in.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
Ik plan het wel in, ik maak er dan ook zeker iedere dag tijd voor. In het weekend werk ik vaak wat vooruit omdat ik meer tijd heb. Ik kan er dan ook een hele zondag aan gaan zitten, heerlijk! Ik upload zelf nu om de dag en soms eens wat extra als ik nog wat super leuks heb. Ik wil uiteindelijk wel gaan naar iedere dag.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Ik haal me inspiratie om me heen vandaan, soms zie ik leuke dingen of heb ik ineens een leuk idee. Ook nieuwe producten die ik zie koop ik soms en dan ga ik er wat over vertellen en ze testen.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik wil iedereen die geïnteresseerd is mijn verhaal delen. Alles wat ik weet, ik vind het ook leuk als anderen andere bevindingen hebben en dit gedeeld wordt in reacties, zo leer je weer van elkaar!

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
http://www.twitter.com/Chantalmini
http://www.instagram.com/chantalmini
http://www.facebook.com/bowbeauty15
https://www.youtube.com/channel/UC2vljF4na-0McWR8eGF5wZg

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Doe wat je leuk vind en ga niet bloggen omdat je denkt er een slaatje uit te slaan. Als je blogt omdat je het leuk vind dan is het lezen al veel leuker dan dat je blogt omdat het moet anders verdien je geen geld. Ook vind ik het belangrijk om bloggers onder elkaar te helpen en als je een druk leven hebt en toch wil blijven bloggen, plan het dan in, ik gebruik een to do app genaamd wunderlist en wonderen doet deze app zeker!

Bij deze wil ik Chantal heel erg bedanken voor haar deelname en wens haar heel veel succes met haar blog.

Ken jij chantal al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Chantal – bowbeauty.nl

Geef een reactie

