Bloggers Interview: Suzanne – gezondenbeauty.nl

suzanne
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Suzanne van gezondenbeauty.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hai! Ik ben Suzanne, 33 jaar. Nog maar net begonnen met bloggen maar vind het nu al erg leuk om te doen. Verder ben ik gek op “knutselen” met nagellak. Ik probeer altijd van alles uit. Vooral van nieuwe nagellak producten gaat mijn hart sneller kloppen. Verder ben ik gek op koken. Het is elke keer weer een uitdaging om gerechten te maken die zo lekker mogelijk zijn en tegelijk ook nog gezond zijn.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog kun je vinden op http://www.gezondenbeauty.nl. OP dit moment ben ik bezig met afvallen op een zo gezond mogelijke manier. Op mijn blog kun je daar de resultaten van zien. Ik hou op mijn blog bij hoeveel ik ben afgevallen. Ook zal ik gezonde maaltijden delen en probeer ik lekkere smoothies te maken (elke zondag). Naast het gezonde deel van gezond en beauty, plaats ik ook reviews van beauty producten en van restaurants of lunchrooms.
Daarnaast wil ik leuke winacties gaan doen die natuurlijk met gezond of beauty te maken hebben. Denk aan nagellak of een lekkere groente of fruitpakket. Volgende week staat de eerste winactie op de planning! Spannend!

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Erg kort… Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen. Ik liep al langer met het idee rond om een blog te beginnen. 7 april 2015 heb ik mijn eerste bericht geplaatst.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Op dit moment is het een hobby. Naast het bloggen werk ik fulltime op een kantoor bij een telecombedrijf. Misschien ooit fulltime blogger….Dromen moeten er ook zijn 😉

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn vriend vind het een leuke blog maar niet alles omdat daar zijn interesse niet ligt. Naar eigen zeggen komt dat omdat “ hij een man is” 😀
Wel begrijpelijk op zich dat hij de blogs over bijvoorbeeld prinsessen handcrème niet heel boeiend vind 😛 Blogs met nagellak creaties zou hij dan wel weer leuk vinden.
Ik heb nog niet iedereen in mijn familie/vriendenkring verteld over mijn blog. De mensen die het weten waren super enthousiast. En ze vinden het natuurlijk ook fijn dat ik gezond leef 😀

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Nog niet heel erg. Op dit moment heb ik nog maar 2 vaste momenten dat ik blog. Dat is na mijn 2 wekelijkse weegmoment en op zondag op de “crazy smoothie sunday” . Voor de rest blog ik tussendoor wanneer ik er zin in heb en iets te vertellen heb. De bedoeling is wel dat ik steeds meer vaste blog momenten creëer 🙂

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit mijn dagelijkse leven. Wat maak ik mee? wat lees ik? wat kook ik?
En als ik nieuwe beauty producten in de winkel zie heb ik zoveel zin om die uit te proberen en erover te schrijven!

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Uiteindelijk hoop ik dat ik mensen kan inspireren ook op een gezondere manier te leven en misschien ook af te vallen. Verder zou ik het ontzettend leuk vinden om de aller nieuwste producten uit te mogen proberen en daar mij eerlijke mening over te geven.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ja, op Facebook en op bloglovin:
Facebook: http://www.gezondenbeauty.nl/facebook
Bloglovin: http://www.gezondenbeauty.nl/bloglovin

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Ai…dat vind ik een lastige…Ik ben nog maar net begonnen met bloggen dus kan misschien zelf meer tips gebruiken 😛
Als ik dan toch 1 tip kan geven: als je het idee hebt om een blog te beginnen, doe dat dan gewoon direct. Vormgeven van je site en groeien in het schrijven van je blog kan dan ook nog gewoon 🙂

Ik wil bij deze Suzanne heel erg bedanken. Nu ik zelf ook bezig ben met afvallen volg ik haar zeker voor tips! Heel veel succes met alles.

Ken jij Suzanne al?

Geef een reactie

