Bloggers Interview: Diana – eiland-meisje.nl

eilandmeisjeNL
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Diana van eiland-meisje.nl


1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Diana, 26 jaar oud en woon nu nog in Nederland, maar eind dit jaar verhuis ik naar Curacao. Mijn hobby’s zijn eten, shoppen en op vakantie gaan en natuurlijk mijn blog.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog is http://eiland-meisje.nl en ik beschrijf mijn blog altijd als zomerse lifestyle blog. ik schrijf daar eigenlijk over van alles en nog wat. Maar wel allemaal in een zomers tintje. Je vind er onder andere outfit posts, recepten, DIY’s en tips voor een gezonde levensstijl. Maar het meeste schrijf ik toch wel over Curacao en mijn emigratie daar naar toe.

eilandmeisjeNL2

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog nu 3 en een halve maand op eiland-meisje. Al voelt het al veel langer haha. Hiervoor heb ik ook nog even geschreven voor de blog op de website van mijn eigen bikini merk.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Nope. Ik heb hiernaast nog 2 bedrijven. 1tje samen met mijn ouders, maar daar stap ik uit zodra ik Nederland verlaat. En ik heb afgelopen zomer mijn eigen bikini label opgezet, wat nu wel begint te lopen. Ik ontwerp en maak de bikini’s zelf en verkoop deze via etsy. Heel erg gaaf dat er gewoon echte mensen in mijn creaties rond lopen, en er ook nog voor willen betalen haha. Het is mijn droom om vanaf volgend jaar te kunnen leven van mijn bikini bedrijf en mijn blog, en ik werk er kei hard voor om dat voor elkaar te krijgen.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
De meeste vinden het wel leuk en interessant. Krijg er dan ook regelmatig vragen over. Soms ook foto’s van vrienden en familie van gerechten die ze hebben gemaakt die op mijn blog staan.
Er zijn er geloof ik ook wel een aantal die het minder interessant vinden. Maar dat blijf je toch houden. Ik vind ook niet iedereens hobby interessant.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik probeer het wel, om er enigszins een routine in aan te brengen, maar t lukt niet zo goed. Ik probeer nu vooral in de ochtenden aan mijn blog te werken. In de middag voor t bedrijf dat ik samen met m’n ouders heb, en dan savonds voor akira swimwear (mijn bikini label). Maar ik merk dat ik vooral met mijn blog ook smiddags soms en savonds vaak nog bezig ben. Niet alleen met schrijven, maar ook social media en mezelf bijleren hoe ik meer uit mijn website kan halen.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Overal en nergens. Heel veel ontstaat gewoon in mijn hoofd. Ik ben erg creatief en heb dan ook nooit last van gebrek aan inspiratie. Wel gebrek aan tijd om al mijn ideeen uit te werken haha. Soms haal ik ook inspiratie uit pinterest of uit andere blogs.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Er zijn eigenlijk 2 dingen die ik graag wil bereiken met mijn blog. 1, ik wil graag iedereen inspireren om je dromen te volgen. 2, ik wil ook graag een redelijk inkomen halen uit mijn blog. het zou zo ontzettend gaaf zijn als ik straks gewoon zou kunnen leven van de dingen die ik leuk vind.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jazeker. Ik hou van social media. Ik ben actief op:
Twitter: https://twitter.com/akiraswimwear
Instagram: https://instagram.com/dianatju/
Facebook: https://www.facebook.com/eilandmeisje
Pinterest: https://www.facebook.com/eilandmeisje

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Doe wat je leuk vind, en niet wat anderen van je verwachten. Volg je eigen dromen!

Diana heel erg bedankt voor je deelname, ik wens je heel erg veel plezier en succes met je dromen en je leven straks op Curacao en ik hoop dat je bikini`s een top hit worden!

Ken jij Diana al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Diana – eiland-meisje.nl

Geef een reactie

