Bloggers Interview: Aletha – fitmomslife.blogspot.nl

Aletha
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Aletha van fitmomslife.blogspot.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Aletha 27jaar jong. Ik woon in het mooie Brabant in een klein dorpje. Ik woon daar met mijn lieve vriend en mijn dochtertje van 10maanden. Verder hebben we nog 3honden (1 berner sennen en 2 puggles) en nog 2 rode katers. Ik blog ben met een boek bezig en doe thuis work outs om in shape te blijven.

aletha2

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is fitmomslife. (Http://fitmomslife.blogspot.nl)
Ik blog in het Engels omdat ik ook veel bezoekers vanuit het buitenland heb. Mijn blog gaat over het moederscgap, fashion maar voornamelijk over een gezonde levensstijl. Zo vind je gezonde recepten, workouts en healthtips.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog sinds 19-3-2014 nu net meer dan een jaar. Ik begon tijdens de zwangerschap omdat ik veel vraag kreeg over gezonde recepten. En mensen vroegen vaak om tips om af te vallen. Dus zodoende begon ik met bloggen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben geen fulltime blogger. Ik blog voor de fun. Ik werk daarnaast nog 30uur id week in een kledingzaak.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ze vinden het leuk en interessant. Ik krijg vaak positieve reacties erover.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Meestal blog ik als ik vrij ben of vlak voor mijn werk. Ik heb geen vaste dagen. Dit omdat ik het niet goed kan timen met mn kleine, werk, en social life.

Aletha5

Aletha6

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Inspiratie haal ik vanuit mijn opleiding voedingsconsulent. Met die kennis probeer ik andere te inspireren.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop dat mensen die mijn blog lezen mijn recepten gebruiken en weten wat gezond leven is. Het draait namelijk niet alleen om het afvallen of die strakke buik. Het gaat om gezondheid en geluk.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jazeker op facebook ben ik te vinden (www.facebook.com/fitmomslife1988) hier word je op de hoogte gehouden wat er op mn blog komt, mijn boek en motivatie en fun stuff.

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Blijf jezelf, ga op je blog je niet anders voordoen dan dat je bent.

Ik wil Aletha heel erg bedanken voor haar deelname en ik wens je heel veel succes met je opleiding.

Ken jij Aletha al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Aletha – fitmomslife.blogspot.nl

Geef een reactie

