Bloggers Interview: Mieke – mieksmind.nl

mieksmind2
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Mieke van mieksmind.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi, ik ben Mieke 25 jaar oud en mijn hobby’s zijn bloggen natuurlijk en voetbal. Daarnaast vind ik het heerlijk om te winkelen en uit eten te gaan.

mieksmind

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blognaam is Miek’s Mind en hier kun je mijn blog vinden: http://mieksmind.nl/
Hier kun je eigenlijk van alles vinden van OOTD, DIY maar ook shoplogs of reviews en een wekelijkse nieuwe Photodiary.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog nu net 5 maanden.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik zou dolgraag in de toekomst fulltime blogger willen zijn maar nu is het een hobby en ik ben momenteel gastouder. Ik ben een afgestudeerd HBO Pedagoog maar kan momenteel lastig aan een baan komen in mijn werkgebied.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Niet iedereen uit mijn omgeving weten dat ik blog maar de mensen die dicht bij me staan wel en die vinden het leuk.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Alle vrije momenten besteed ik aan mijn blog. Soms is dat 15 minuten maar dat kan ook twee uur zijn. Vaak heb ik de zondagavond we als vast moment dat ik er voor ga zitten.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Eigenlijk overal wel. Als ik in een winkel loop en leuke dingen zie waar ik wat creatiefs mee kan doen of mooie producten die ik graag wil reviewen. Natuurlijk ook andere bloggers. Hierbij kun je denken aan tags zoals een all about food tag.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Meer lezers en meer interactie met lezers. Ik zou graag meer met andere bloggers in contact willen komen en elkaar helpen en eventueel nieuwe dingen opzetten.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Naast mijn blog ben ik nog actief op instagram, pinterest en twitter. Mijn social media gegevens zijn:
– Twitter: https://twitter.com/Mieksmind
– Instagram: https://instagram.com/miekkvdsande
– Pinterest: https://www.pinterest.com/MieksMind/
Daarnaast blog ik ook nog met een aantal voor de site DFN oftewel Dutch Fashion News. http://www.dutchfashionnews.com/

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Blijf jezelf. Doe wat jij leuk vind en ga geen dingen doen puur omdat het op het moment door zoveel bloggers gedaan word. Jij bent uniek.

Bij deze wil ik Mieke heel erg bedanken en ik wens je alle geluk toe met je blog en het vinden van een baan in je vakgebied!

Ken jij Mieke al?

Geef een reactie

