Bloggers Interview: Kim – KimterStege.nl

kimterstegenl
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Kim van KimterStege.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Kim ter Stege, 20 jaar oud (of jong 😀 ) en woon in Noord-Brabant. Ik ben geboren in Nijmegen, maar vanwege mijn studie in Den Bosch ben ik wat dichterbij school gaan wonen, samen met mijn vriend. Lekker samen een appartementje. Mijn hobby is voornamelijk bloggen, en dan ook echt alles wat erbij hoort! Fotograferen, video’s maken, bewerken, editen en vooral met andere bloggers meeten of naar events gaan. Ik hou ervan!

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Ik heb mijn blog naar mijzelf genoemd, KimterStege.nl. Dit omdat ik nog niet helemaal wist wat ik precies wilde doen met mijn blog. Uiteindelijk is mijn blog uitgegroeid tot een blog voornamelijk over beauty, afgewisseld met blogposts over fashion, health & lifestyle en gadgets. Ook schrijf ik tegenwoordig Blogger Guides vol tips voor (beginnende) bloggers.
Hoe mijn blog begonnen is? Ik ben al vanaf erg jongs af aan gefascineerd door make-up, huidverzorging, en alles wat maar met beauty te maken heeft. Ik stal al vrij jong mijn moeders makeup en ging ermee spelen. Toen ik eenmaal op het internet beauty video`s vond, wist ik wat ik wilde doen!

3. Hoelang blog je al op deze blog?
KimterStege.nl werd ‘geboren’ op 22 augustus 2010. Ik schrijf met een persoonlijke touch, humor en met mijn eerlijke mening. Dat vind ik erg belangrijk! Met een archief van meer dan 2.000 artikelen online is er altijd wat te lezen. Gebruik ook eens de zoekfunctie aan de rechterkant, grote kans dat je zo je antwoord of oplossing vindt 

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik stop bijna fulltime uren in mijn blog, maar ernaast studeer ik Communicatie en Multimedia Design, dat sluit goed aan op mijn blog. Mijn doel is dus ook echt om een fulltime blogger en YouTuber te worden. Dat zou ik zo heerlijk vinden.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik doe het nu al zo lang, mensen weten eigenlijk niet beter. Vanaf het begin was eigenlijk iedereen enthousiast er over. Tuurlijk heb ik ook jaloerse vriendinnen gehad die dan zelf ook een blog begonnen, maar dat hield altijd maar een week of twee stand. Ik heb nooit echt mensen gehad die er raar van opkeken.

kimterstegenl2

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven? (bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Op mijn blog verschijnt elke ochtend om 06.00u een artikel, en elke maandag een video. Wanneer ik wat extra tijd heb komt en soms zelf meerdere keren per week een video online. Ik heb dus echt een vast ‘schema’ voor mezelf. Ik moet elke dag wel eventjes een paar uur aan mijn blog werken en mijn blogpost delen op social media. Daarnaast heb ik ook een overvolle emailbox. Mijn video’s plan ik overigens altijd vooruit, meestal een maand of anderhalve maand. Mijn blogpost plan ik vooruit als ik daar tijd voor heb, anders tik ik deze de avond voordat deze online komt!

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit het dagelijkse leven, producten die ik fijn vind maar ook andere bloggers. Het is leuk om te lezen wat andere vinden en geeft jezelf soms een nieuwe blik op bepaalde dingen of producten. Ook haal ik inspiratie uit mijn bezoekers. Die komen soms met mega leuke ideeën!

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik wil er mijn fulltime job van maken, dat lijkt me mega leuk! Dit jaar ga ik me overigens bij de KVK inschrijven om het een en ander alvast op gang te brengen. Ik wil trouwens niet de nieuwe Miss Lipgloss worden. Voor mij is het prima als ik ervan kan leven en er veel plezier in heb 

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik ben heel erg actief, hier komt de waslijst hoor:
Bloglovin’
Facebook
Twitter
Google+
Instagram (hierop plaats ik elke dag minimaal 4 foto’s!)
Pinterest
YouTube NL
YouTube ENG
Snapchat: KimterStege

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Doe het vooral omdat je het leuk vindt, niet voor de gratis producten of de events. Daarnaast is het een goed idee om je blogpost nog een keertje te lezen voordat deze online gaat. Bezoekers zijn als snel weg als je spellingsfouten hebt. Er kan er altijd nog eentje bij in schieten, dat maakt ook niet uit. Maar probeer vooral kwaliteit te leveren. Daar komen mensen op af!
Bekijk ook zeker even de categorie ‘Bloggers Guide’ op mijn blog! Hier heb ik allerlei waardevolle tips en tricks staan 

Bij deze wil ik je heel erg bedanken voor je deelname Kim en natuurlijk heel veel succes en plezier met je blog, het ziet er erg tof uit!

Ken jij Kim al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Kim – KimterStege.nl

Geef een reactie

