I`m back + uploadschema


Hai en welkom terug op Patriciakleijn.nl het heeft even geduurd maar i`m back in blogland. Zo goed als al de oude artikelen zijn eraf alleen de Bloggers Interviews zijn gespaard gebleven. Tijd voor een nieuwe start en daar was ik o.a. wat bloggen betreft ook wel even aan toe!

Zoals je ziet is er een nieuwe headerย ingetreden en ik heb de about pagina even wat aan gepast. Mocht er iets niet werken ofzo geef dan even een seintje.

Wat kan je verwachten vanaf nu?
Ma: My Diary
Wo: Healthy update
Vr: My 5 favorite
Zo: Bloggers interview

Op di do en za zijn de dagen dus vrij in te delen en schrijf ik over waar ik zin in heb.

Ik heb er weer zin in om het op te pakken dus ik hoop met dit schemaatje weer lekker wat ritme te krijgen, dus we gaan er weer voor!

Groetjes Patricia

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “I`m back + uploadschema

Geef een reactie

