Healthy Update – Weer de puntjes op de i

wpid-20121229-162842.jpg
Sommige van jullie weten dat ik voorheen bezig was met het letten op koolhydraten, eigenlijk doe ik dit nog wel hoor. Ik eet geen brood en aardappelen af en toe 1 of 2. Tot nu toe ben ik 4.8kg kwijt maar de laatste weken heb ik het weer een beetje laten verslappen dus daar moet weer even verandering in komen.

Zoeizo mis ik het brood niet echt, ik eet een geklutst eitje of wat salade, soms bak ik banaan ei pannenkoekjes dus daar kom ik de middag wel mee door.
Het avondeten is daarintegen wat moeilijker want kale groente is natuurlijk ook niet altijd wat.

Ook moet ik weer meer water gaan drinken, ik merk dat mijn hoofdpijn weer erger is en ik denk dat het ook wel te maken heeft dat ik dus minder drink.

Al met al wat puntjes die weer een puntje op de i nodig hebben. Elke woensdag (als stok achter de deur) kom ik bij jullie terug om even een update te geven hoe de week is gegaan!

Het is niet zo dat ik alles laat staan waar koolhydraten in zitten, maar ik merk dat het wel helpt door geen brood en aardappelen meer te eten en dat het wel te doen is, mits ik er wat beter op let natuurlijk! Dus we gaan er weer voor!

Heb jij ervaring met koolhydraat arm eten?

4 gedachtes over “Healthy Update – Weer de puntjes op de i

  1. Morgaine zegt:

    Nee, ik niet, ik eet zo ie zo al amper brood, ben nooit zo van het brood geweest, wel lekkere luxe broodjes dan, maar dat doe je ook niet elke dag. Aardappels eet ik ook al bijna niet, en pasta ook niet, dus ben ik al koolhydraatarm? 😉

    Ik moet juist meer eten om af te vallen, maar goed, mijn ding, mijn probleem, hahaha Mijn moeder is er al ruim 11 kilo mee kwijt geraakt en heeft alleen de pasta, rijst en aardappels geschrapt, en vlees mag je toch wel juist? Kaas?

    x

  2. Sabine zegt:

    Wat goed zeg! Ik zou best ook eens iets minder koolhydraten willen eten (niet helemaal eruit hoor, daar vind ik brood echt te lekker voor Haha) maar hier in Colombia is het eten één en al koolhydraat 😉 dus bijna niet te doen helaas.

  3. Jenn zegt:

    Ik heb een tijd Atkins gedaan, dat is ook koolhydraatarm. Daar ben ik veel mee afgevallen, maar toen ik weer normaal ben gaan eten is het er langzaam weer bij gekomen, plus een beetje extra. Koolhydraatarm is voor het leven, anders werkt het niet, en dat was niks voor mij.

Geef een reactie

