Mijn dagelijkse make-up producten

dagelijksemakeupproducten
Vandaag is het tijd voor een beauty blogje. Ik ben geen beauty blog maar ik hou wel van make-up en dingetjes uitproberen. Eigenlijk heb ik al een tijdje op dit moment dezelfde producten en het leek me leuk dat met jullie te delen!

De volgorde waarop het staat zo breng ik het vaak ook aan
– Miss Sporty bb cream in de kleur 001 nude radiance (deze is eigenlijk op dus ik moet over op een andere)
– Catrice camouflage cream in de kleur 010 Ivory
– Oogschaduwbasis van Catrice deze staat niet op de foto want deze ben ik kwijt, maar normaal gebruik ik deze ook
– Catrice oogschaduwpallette 050 Twinkle In The Eye
– Essence All about matt! compact powder
– Max black oogpotlood
– Essence multi action waterproof mascara in zwart
– Lipbalm van de Action
– Gosh lipstick 162 nude (alleen eigenlijk als ik weg ga)
– Nivea creme voor droge plekjes eventueel

Tools
– Powder brush van Real Techniques
– Epert face brush (look a like van Real Techniques van ebay)
– Hema blending brush

Dit zijn wel de standaard dingen en verander eigenlijk niet hierin op de bb cream soms na, tot nu toe vind ik het fijne producten en als iets op is, is er ruimte voor wat nieuws!

Welke producten gebruik jij standaard?

3 gedachtes over “Mijn dagelijkse make-up producten

Geef een reactie

