My 5 favorite…. Nederlandse Vloggers!

5favoritenederlandsevloggers
In de wekelijkse `My 5 Favorite`neem ik steeds iets nieuws, van zoals deze week vloggers naar bloggers naar beauty producten, films, boeken noem het maar op. Deze week dus als eerst de nederlandse vloggers. Ik kijk best wel wat vlogs op youtube en heb daarbij zeker mijn favorieten!

1. Vloggloss
Vloggloss

2. Hans en Shifra
Hansenshifra

3. De vlogs van 2WMN
2WMN

4. Linda de Munck
Lindademunck

5. Ik vrouw van jou
ikvrouwvanjouw

Bron headers: deze komen van de vloggers hun Youtube kanalen

Welke vlogger is jouw favoriet?

Een gedachte over “My 5 favorite…. Nederlandse Vloggers!

  1. Morgaine zegt:

    Ik kijk geen vlogs, behalve als 1 van mijn blogsters die ik al volg een vlog neerzet kijk ik ze. Zomaar kijken heb ik eens geprobeerd maar is niet zo mijn ding, ik ben dan toch van ook kunnen lezen en leren kennen, elkaar terug bezoeken en dan als er een vlog tussen zit, wordt dat alleen maar leuker. 😀

    X

Geef een reactie

