Bloggers Interview: Myrna – The New Evolution

header
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Myrna van The New Evolution.

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hallo ik ben Myrna Hendrickx, ik ben 17 jaar en woon in een klein dorpje in Limburg. Mijn hobby is films en anime kijken , tekenen, fotograferen en nog veel meer!

DSC_0271

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog heet The New Evolution, die je kan vinden op myrnahendrickx.wordpress.com. Ik schrijf vooral over verschillende vorm van entertainment: films (voornamelijk fantasy en sci-fi) , anime, manga. Ook post ik zo nu dan wat tekeningen van mezelf .

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik ben al een tijdje bezig met het bloggen onder deze naam, maar sinds februari dit jaar ben ik weer serieus gaan bloggen.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Bloggen is een hobby voor mij want ik ga gewoon nog naar school. Ik doe de opleiding media vormgever met uitstromingsrichting audiovisueel. En in mijn weekend werk ik bij een fotograaf.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Het lastige aan mijn blog is dat niet iedereen snel die dingen leuk vind, zoals bijvoorbeeld een beauty/fashion blogger wat de meeste meisjes wel leuk vinden om te lezen. Mijn meeste lezers komen dus ook niet uit Nederland. Een paar van mijn vrienden vinden het erg tof dat ik blog en steunen me er ook in.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik probeer elke dag een post online te hebben, alleen soms krijg ik het toch niet voor elkaar. Ik heb geen vast patroon voor het schrijven van mijn blog posts, ze komen meestal in me op. De ene keer met 5 tegelijk en de andere keer zit er niks in.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Anime veelal, er zitten altijd wel dingen in wat ze zeggen en ik denk: wauw hier moet ik over posten. Maar ook gewoon veelal uit het dagelijks leven.

2

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop meer lezers te vinden die deze onderwerpen allemaal heel leuk vinden en mijn blog steeds meer te laten groeien.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik ben actief op verschillende soorten social media.
Twitter: https://twitter.com/MyrnaHendrickx
Facebook page: https://www.facebook.com/pages/The-New-Evolution/1550933491837965?fref=ts
Instagram: https://instagram.com/myrnahendrickx
Pinterest: https://www.pinterest.com/myrnahendrickx/

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Schrijf wat je leuk vindt en ga er vooral voor!

Myrna bij deze wil ik je heel erg bedanken voor je bijdrage en ik wens je natuurlijk heel veel succes met je blog!

Ken jij Myrna al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Myrna – The New Evolution

Geef een reactie

