My 5 favorite…. Nagellak!

my5favoritenagellak
In de wekelijkse `My 5 Favorite`neem ik steeds iets nieuws, van vloggers naar bloggers naar beauty producten, films, boeken noem het maar op. Deze week is het de beurt aan nagellak. Ik draag eigenlijk altijd nagellak, je zult mij weinig zien met ongelakte nagels, af en toe doe ik het wel eens om ze wat rust te geven maar liever niet. Ik heb daarin ook mijn favoriete natuurlijk en die deel ik vandaag met je.

Ik heb eigenlijk alleen maar lakjes van Essie en Catrice en wat losse van Kiko, OPI en Hema.
Op volgorde van de foto

– Kiko 340
– Essie `Cute as a button`
– Essie `Lovie dovie`
– Essie `Mind candy apple`
– Essie `Tart Deco`

Wat is jou favoriete nagellakje?

2 gedachtes over “My 5 favorite…. Nagellak!

Geef een reactie

