Het bloggen weer oppakken!


bron
Hi allemaal, het is alweer 1 oktober zeg, jeetje wat gaat het snel. Eerder plaatste ik een berichtje dat ik weer wilde gaan bloggen, nou dit is helemaal in de soep gelopen. Door nogal wat problemen hier thuis heb ik er totaal geen behoefte aan gehad. Nu wil ik toch mijn zinnen gaan verzetten en weer een poging doen. Ik zal niet beloven dat er elke dag iets online staat op een bepaalde tijd, maar ik heb voor mezelf wel een klein schemaatje in mijn hoofd om toch om de dag minimaal iets te uploaden, maar pin me er even niet op vast! Ik hoop weer in de blogflow te komen door het maar gewoon weer op te pakken en te gaan doen! Je kan me volgen op Bloglovin, instagram en twitter zodat je gelijk op de hoogte bent als er iets nieuws word geplaatst ๐Ÿ™‚

Liefs,
Patricia

4 gedachtes over “Het bloggen weer oppakken!

  1. Morgaine zegt:

    Je vergeet de mail nog, dat je je aan kunt melden per mail…. lol zo kom je bij mij binnen ๐Ÿ˜€

    Doe rustig aan en neem je tijd, succes en tot snel!

    X

Geef een reactie

