Meedoen aan #Boektober

boekenboektober2015
Ik merk dat deze maand een beetje in het teken gaat staan van het zoeken en het vinden van mezelf. Wat vind ik leuk om te doen, waar wordt ik rustig van, hoe krijg ik wat regelmaat in m`n leven, dit blijkt ook wel uit de planning die ik maak voor mezelf voor de artikelen. Ik las bij Dagmar dat er deze maand een boektober wordt gehouden en ik heb besloten dat dit de maand is waarin ik het lezen weer terug wil en kan vinden. 

Voorheen las ik altijd, voor ik ging slapen of zo met een boek op de bank even lezen, op de vakantie kon ik zo 2 boeken weglezen, maar dat is alweer een tijd geleden waarom? Omdat ik de rust in mijn lijf niet kon en kan vinden dat is ook wel de reden dat ik meedoe aan boektober, om boeken uit te lezen die ik heb liggen en de rust weer ergens in willen kunnen vinden.

De boeken die ik wil gaan lezen
– Ga voor mij van J.Linn
– Wacht op mij van J.Linn
– Makkelijk van Tammara Webber

Ik ben heel benieuwd naar de boeken en heb er zin in om eraan te beginnen. Als ik ze uit heb komt er uiteraard een review van!

Doe jij ook mee met Boektober?

Een gedachte over “Meedoen aan #Boektober

  1. Morgaine zegt:

    Ik hoop dat jij die rust kunt vinden, want dat is zeker waar, heb ik ook soms last van, een boek lezen en na 10 blz erachter komen of mijzelf afvragen, wat heb ik nu eigenlijk gelezen, hahaha

    Ikzelf doe niet mee, niet bewust, ben al aan het lezen en dan heb ik 1 boek al uit en het tweede haal ik ook met gemak, daarna zie ik even verder. 😉

    X

Geef een reactie

