De Thee Tag

DeTheeTag
Op de site van 2wmn zag ik De Thee Tag voorbij komen en aangezien ik wel regelmatig thee drink (lust geen koffie) leek het me leuk om de vragen van hun over te nemen! Dus vandaag een theeleut blogje 🙂

1. Losse thee of theezakjes?
Ik ben meer van de theezakjes, simpelweg omdat ik de kriebels krijg als er losse deeltjes in m`n thee zouden drijven brrr

2. Sterke thee of slappe thee?
Uhm.. een beetje tussenin denk ik, hij moet niet te donker zijn, maar de licht vind ik ook niet lekker!

3. Wat voor lekkers eet je graag bij de thee?
Een lekkere bastognekoek of een stroopwafel ofzo dat zijn wel de theekoekjes vind ik!

4. Wat zijn je favoriete merken thee?
Eigenlijk heb ik geen voorkeur, ik heb nu toevallig Pickwick liggen, maar eigen merk thee vind ik ook gewoon goed hoor.

5. Drink je op bepaalde tijdstippen een specifieke soort thee?
Bij andere drink ik thee ipv koffie en thuis drink ik te weinig thee, maar als ik thee drink is het meestal in de avond rond een uurtje of 20:00

6. Noem je drie favoriete theesmaken op dit moment
De theesmaken die ik snel kies is bosvruchten, aardbei of groene thee citroen

7. Uit welke kopje(s) of glazen drink je het liefst thee?
Ik drink thuis gewoon uit mijn blondmok thee, maar verder maakt het me niet uit als er maar een oortje aanzit haha

DeTheeTag2

8. Waar moet jouw ideale theekopje aan voldoen? (Denk aan groot, klein, dik/dun glas, dik/dun steen)
Het enige wat ik belangrijk vind is dat er een oortje aanzit dat ik hem daaraan vast kan houden, verder maakt het me niet zoveel uit

9. Welke thee vind je echt niet te pruimen?
Zoethout thee echt brrrr, dat vind ik echt niet te drinken gewoon

10. Wanneer geniet je het meest van een kopje thee?
Vooral als het snel donker is, koud en dan lekker op de bank tijdens GTST, heerlijk hoor.

Ik vond het erg leuk om de tag over te nemen, ben jij ook een theeleut? neem hem dan zeker over of beantwoord de vragen hieronder in een comment, als je hem overneemt kom ik zeker even bij je kijken hoor dus meld het dan even lijkt me leuk!

Wat is jouw favoriete thee van dit moment?

4 gedachtes over “De Thee Tag

  1. Morgaine zegt:

    Oh ik zie nu dat deze tag weer andere vragen heeft, ooit heb ik de Tea tag gedaan, maar zat al te denken.. op dit moment is ginger, gember thee en groene thee met jasmijn mijn favoriet 😉

    En mijn Tea Tag zie je ook meteen een oplossing voor losse thee, er zijn speciale zakjes voor te krijgen namelijk, waar je de losse thee in doet en dan heb je gewoon een zakje in je water hangen en nul losse dingetjes in je theemok 😀

    https://mymorgaine.wordpress.com/2015/03/05/tea-tag/

    X

Geef een reactie

