My 5 favorite…. Films!

my5favoritefilms
In de wekelijkse `My 5 Favorite`neem ik steeds iets nieuws, van vloggers naar bloggers naar beauty producten, films, boeken noem het maar op. Deze week is het de beurt aan mijn favoriete films. Ik heb een hoop dvd`s liggen maar er zijn er een paar die eigenlijk steeds pak. Natuurlijk heb ik er nog wel meer maarja dan komt het 5 favorite niet uit natuurlijk haha!

1. Saved the last dance

2. The notebook

3. Safe haven

4. Dear John

5. Raise your voice

Wat zijn jouw favoriete films

6 gedachtes over “My 5 favorite…. Films!

  1. Morgaine zegt:

    Van deze reeks ken ik alleen 1 en 3, mooie films zijn dat, notebook, ben ik ooit aan begonnen maar ik snap de hype niet, ben ook in slaap gevallen en als dat gebeurt, hahaha dan betekent het vaak dat ik zo vaak aan een film kan starten als ik wil, maar dat ik dan in slaap blijf vallen 😉

    x

Geef een reactie

