Eos Lipbalm `Sweet Mint & Strawberry Sorbet`

IMG_5066
Eigenlijk heb ik altijd iets van labello of iets in m`n tas, ik heb snel last van droge lippen dus dat is niet echt prettig. Ik had al eerder de eitjes van Eos gezien op internet, maar ik was ze in de winkel nog nooit tegengekomen hier. Tot ik in Duitsland op vakantie was en ze daar bij de Rossman zag hangen. Mijn huidige labello was bijna op dus ik besloot er twee mee te nemen.

Natuurlijk zijn er verschillende webshops waar je de Eos lipbalm kan aanschaffen, maar daar komen dan de verzendkosten vaak nog bij en dat vind ik dan voor 1 of 2 eitjes best wel zonde, dus was ik blij dat ik er tegenaan liep in Duitsland.

Ik heb de variant Sweet Mint en Strawberry Sorbet en ze waren daar bij Rossman €5,95 p/s

IMG_5071

Ze zijn beide gewoon transparant, wel merk je heel erg dat ze verschillend zijn, want de strawberry sorbet ruikt erg zoet en smaakt ook zoet, niet echt naar aardbei, maar meer alsof je een zoete toffee hebt ik vind hem wel erg fijn. De sweet mint vind ik erg sterk ruik dat is wel iets waar je van moet houden denk ik, hij smaakt ook net alsof je je tanden hebt gepoetst dus dat is wel lekker fris, maar de geur had van mij wel iets minder gemogen.

IMG_5067

IMG_5069

Je krijgt 7 gram per eitje en ze voelen fijn aan, minder handig is dat het niet zo lekker zit in je broekzak haha, dus het is echt een item die je in je jaszak of tas zal stoppen na mijn mening.

IMG_5075

Al met al vind ik het een leuk item en kan ik voorlopig weer even vooruit met de lipbalm.

Ken jij de EOS Lipbalm eitjes?

2 gedachtes over “Eos Lipbalm `Sweet Mint & Strawberry Sorbet`

  1. Morgaine zegt:

    Nee, maar als ik droge lippen heb smeer ik altijd zonnebrand op mijn lippen, hoe hoger de factor, hoe langer dat blijft zitten, hoe mooier je lippen blijven ook in de winter 😀

    Geldt ook voor andere delen van je lichaam en vaak krijg ik hartje winter de vraag… wat ruik jij lekker, wat smeer jij? LOL, je doet me denken aan strand, duh 😉

    x

Geef een reactie

