BlondFriday – Mijn favoriete items uit mijn collectie

EftelingLijnCompleet
Natuurlijk ben ik blij met al mijn Blond Amsterdam spulletjes, maar zoals met alles heb je wel je favoriete items denk ik. Zo heb ik ook een paar dingetjes waarvan ik toch wel trots ben dat ik ze in mijn bezit heb. Vandaag deel ik deze items even met je.

1. De Efteling Lijn
Deze lijn daar ben ik echt heel erg blij mee, ik vind sprookjes erg leuk en vind het een hele leuke kleurrijke lijn. Ik heb hem helemaal compleet en ook de extra mok die het personeel in hun kerstpakket heeft gekregen, dus super trots natuurlijk. (zie bovenste foto)

2. De pizza set
Ook deze vind ik super tof, ook het idee dat er ook echt een pizza doos bij is gemaakt vind ik gewoon erg leuk

Pizzaset

3. De KLM set
Dit is eigenlijk meer een set die Mathieu graag wilde aanschaffen en daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen, hij is zo goed als compleet, ik mis alleen het schoteltje nog van het kopje dus dat is nog een zoektocht

KLMcollectie

4. ABN Amro kopje
Dit kopje is erg zeldzaam en zag ik dan ook maar weinig voorbij komen, maar uiteindelijk heb ik hem toch te pakken gekregen en zo leuk is die toch πŸ™‚

ABNAmro

5. De Vaas
Dit is de vaas, veel blond fans zijn hiernaar opzoek en er wordt goed geld voor gevraagd, maar hij is echt prachtig gewoon, wel een beetje groot, dus ik heb er gewoon een plant in staan ipv een bos bloemen.

DeBLABLAVaas

6. Espresso Set
Dit vind ik ook een super leuk setje, hij staat hier op een dienblad, het is gewoon een leuk speciaal setje!

Espreccoset

7.Β De blond pop en het bord
En als laatste toch zeker wel iets wat het meest unieke is, waar je niet snel aan kan komen en dat is de houten pop en het display bord wat in de winkels wordt neergezet! Een winkel deed Blond uit de schappen en had de pop op marktplaats gezet, hierop hadden we geboden en konden we hem halen, hij ging kijken of hij het bordje nog had maar twijfelde tot we een mailtje kregen een paar weken later sprong ik een gat in de lucht! Echt iets wat een pareltje is in een collectie vind ik!

blonddisplaybord

Blondhoutenpop

Natuurlijk vind ik alles leuk, maar dit zijn tot nu toe toch echt wel de items waar ik met het meeste trots naar kijk!

Heb jij een verzameling?

3 gedachtes over “BlondFriday – Mijn favoriete items uit mijn collectie

  1. Morgaine zegt:

    Ik voel jouw passie voor dit sparen helemaal uit het beeldscherm springen, hahaha heerlijk en geweldig en die KLM serie, ooit wilde ik stewardess worden, die is wel gaaf eerlijk gezegd, maar nee πŸ˜‰ hahahaha

    De vazen wist ik niet eens dat die er ook waren, hou mij er ook niet mee bezig natuurlijk en heb ik verzamelingen? Jawel, zeker wel, edelstenen en half edelstenen, schelpen, gewone stenen, en liefst allemaal zelf gevonden in de natuur, nu verzamel ik weer kanstanjes en eikels bijv. al lopen die eikels ook wel op straat, maar vaak willen ze niet echt mee om dan op de schaal te gaan liggen t/m jan. πŸ˜‰

    x

Geef een reactie

