Catrice`Luxury Lashes` volume mascara

IMG_6718
Ik ben niet zo heel kritisch als het op mascara aankomt, ik vind het wel leuk om te wisselen en te zien wat ze doen, maar het is niet als ze niks bijzonders doen dat ik hem dan niet gebruik. Mijn Essence mascara was echt aan vervanging toe dus besloot ik bij Catrice een nieuwe aan te schaffen, dus koos ik van de Luxury Lashes.

Het is de kleur 010 Ultra black en hij kost €4,89

Dit zegt Catrice zelf over de mascara
Luxury Lashes Volume Mascara is de professionele serie voor wimpers met superveel volume, een prachtige krul en perfecte definitie. Highlight: het exclusieve kasjmier proteïne ingrediënt en de subtiele geur. Luxury Lashes Volume Mascara Ultra Black heeft een V-vormig vezelborsteltje dat elke individuele wimper met precisie bereikt. Ook verkrijgbaar in Waterproof, en Dramatic Volume.

IMG_6732

Ik vind de verpakking erg leuk, ze met dat zilber enzo, ja dt vind ik wel erg leuk eruit zien. Er zit inderdaad een geurtje aan, maar dat ruik je niet echt hoor alleen als je hem open doet, maar zodra je hem op je wimpers aanbrengt merk je daar niks van.

Het borsteltje, het is een uitlopende borsteltje en ik vind hem best prettig werken

IMG_6729

IMG_6730

Zonder mascara

IMG_6716

Met mascara

IMG_6734

Op zich vind ik het een prima mascara, niet heel bijzonder en ik merk dat ik aan het eind van de dag wel een beetje last van mijn ogen krijg dus of dat met het proteïne ingrediënt te maken heeft of toch de geur ik weet het niet, ik ga hem proberen op te maken dus ik hoop dat mijn ogen er aan gaan wennen op een gegeven moment.

Wat is jouw favoriete mascara?

8 gedachtes over “Catrice`Luxury Lashes` volume mascara

  1. Morgaine zegt:

    Ik zie dat jij net zulke korte wimpers hebt als ik heb, erg irritant eigenlijk, hahaha

    Mijn favoriete mascara is van Max Factor, en dan waterproof, daar kan ik dus echt mee zwemmen in chloor of zeewater zelfs 😉

    X

      • Morgaine zegt:

        Dat is wel een hele dure hoor, en wil niet zeggen dat die volume geeft, maar je kunt er wel door een regenstorm mee heen en goed aankomen 😉
        En let er echt op dat je de Waterproof hebt, geen idee hoe deze er nu uitziet namelijk. 😉
        X

      • Morgaine zegt:

        Ga kijken en volgens mij moet je wel op een euro 0f 18 rekenen, daarom ben ik dus zoekende, hahaha naar een goeie andere, maar vele zeggen waterproof, en vervolgens kom ik zwart thuis van de fiets af… yeah! lol 😉

  2. Eva zegt:

    Mijn favoriet is de Maxfactor masterpice transform mascara! Staat bij mij ook een review van online! Misschien heb je er iets aan ☺

Geef een reactie

