My 5 Favorite… – (online) winkels

my5favorite(online)winkels
In de wekelijkse `My 5 Favorite`neem ik steeds iets nieuws, van vloggers naar bloggers naar beauty producten, films, boeken noem het maar op. Deze week is het de beurt aan mijn favoriete (online) winkels. Ik hou van winkelen zowel online als offline haha en natuurlijk heb ik hierbij zo mijn favoriete winkels waar ik naar toe ga (surf)

*Hema
Dit vooral voor de notitieboekjes en al die andere kantoor hebbedingetjes

*Kruidvat
Hier haal ik meestal mijn make-up en ik vind het heerlijk om even in die bakken te snuffelen

*Bol.com
Aan de hand van bol.com komt mijn wishlist vaak tot stand, ze hebben daar zo lekker veel ik kan wel uren rondneuzen op de site

*Action
Tja action, moet ik nog meer zeggen? Heerlijke winkel natuurlijk al vind ik het wel jammer dat het soms lange tijd hetzelfde lijkt te blijven

*M&S mode
Kleding, dat haal ik meestal hier niet alleen offline maar ook online!

Dit zijn wel de 5 winkels waar ik het meest heen ga of regelmatig online een bezoekje maak! Heerlijk haha!

Wat is jouw favoriete winkel (zowel online als offline)?

3 gedachtes over “My 5 Favorite… – (online) winkels

  1. Morgaine zegt:

    Off line het liefst, maar er is een winkel die helaas alleen ONline is, en dat is Bon Prix, en ja dat is dan naast Bol.com mijn favo winkel, alleen gebruik ik Bol vaak alleen om iets te zoeken en te kijken en dan ga ik naar de bieb of een gewone winkel en vergelijk prijzen, gezien verzendkosten etc. hahahaha Toch ben je incluis verzendkosten soms bij bol goedkoper uit, hangt ervan af wat het is!

    In de straat gewoon buiten, M&S mode….. en eigenlijk is dat het wel, hahaha Action natuurlijk ook, maar meestal heb ik dan wel iets nodig en ga daar gewoon kijken, en de Super stunt store, even geen idee hoe die exact heet, maar daar kun je bevroren producten kopen voor heel weinig, van vlees tot brood tot gebak en ja dat is heel goed spul, en ik wacht nu op de grote zakken met pompoen en andere groenten. Aanbod verschilt dus ook vaak, hahaha

    X

Geef een reactie

