Bloggers Interview: Yentl – behealthyfeelgood.nl

YentlBlogheader
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Yentl van behealthyfeelgood.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Yentl Westerbaan, op 30 mei word ik al weer 26 jaartjes jong. Mijn hobby’s zijn koken, krachttraining doen, groepslessen verzorgen op de sportschool en natuurlijk samen zijn met vriendjelief, familie en vriendinnen.

Yentl Westerbaan2

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog naam is: Be healthy, feel good! http://behealthyfeelgood.nl/
Mijn blog is een online platform waar verschillende facetten van de leefstijl onder de loep worden genomen. Denkende aan: bewegen, voeding, rust en ongezonde gewoonten zoals roken.
Ik begeleid ook cliënten online. Dit kan gaan over meer beweging te integreren in hun leefstijl, gezonder te eten of trainingsschema’s ontwerpen.
Daarnaast schrijf ik ook stukken over voeding, werk ik samen met gastbloggers en komen er geregeld gezonde recepten voorbij.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Sinds oktober ben ik online, maar daarvoor ben ik lang bezig geweest met het schrijven van vele blogs. Toen ik online kwam, had ik al 33 items.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben ZZP-er, begeleid dus cliënten online en verzorg workshops. Daarnaast ben ik nog steeds werkzaam op een sportschool waar ik verschillende taken vervul. Het is dus veel meer dan een hobby, maar ben er vele uren in de week mee bezig.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ze zijn erg enthousiast. Ik zet de rol als Beweeg- en Leefstijladviseur op de kaart (voor vele een onbekende functie waar je wel 4 jaar een HBO opleiding voor volgt) en doe zo doende echt wat met mijn opleiding.
Mijn familie en vrienden vertellen het ook voort, dus dat is een fijne manier om te vernemen dat ze enthousiast zijn!

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Nee. Ik ben een harde werker. Ik ben nog steeds op zoek naar een balans tussen mijn verschillende werkzaamheden en mijn offline leven. Ik ben zo 7 dagen in de week aan het werk en ik werk meer dan 8 uur per dag. Dit omdat ik het super leuk vind, maar me ook verplicht voel om altijd iets te doen (denk ik).
Je krijgt op je telefoon van elk kanaal een melding (mail, FB, Instagram, Twitter), waardoor je er toch weer mee bezig bent.
Maar als werk je passie is, is het niet zo erg en heb je het er voor over.

FB aankondiging
7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit mijn werkveld: problemen die mensen ervaren. Uit de studies die ik heb gevolgd: onderwerpen die vaak in de aandacht staan, of juist niet. Recepten vaak uit kookboeken of internet: ik vind, of ik denk dat het beter anders of simpeler kan.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Meer lezers natuurlijk. Ik wil mensen echt helpen om gelukkiger en gezonder te zijn want die twee componenten hebben erg veel met elkaar te maken. Ik wil uiteindelijk mijn bedrijf uitbreiden dus is naamsbekendheid erg belangrijk. Ik wil mensen bepaalde kennis laten op doen zodat ze gemakkelijker gezondere keuzes kunnen maken.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ja zeker!
https://instagram.com/behealthyfeelgood/
https://www.facebook.com/behealthyfeelgood?ref=hl
https://twitter.com/BHFGnl

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Voor de lezers die geïnteresseerd zijn in gezonde leefstijl, geloof niet alles wat je leest. Veel populaire blogs zijn van mensen die veel zijn afgevallen of van mensen die hier over schrijven omdat ze (ineens) heel sportief zijn. Dit kan zeker een grote inspiratiebron voor jou zijn, maar besef je wel, deze mensen hebben niet perse de juiste kennis in huis om JOU verder te helpen.
Ik ben geen blog over dit onderwerp begonnen omdat het zo ‘hot’ is, maar omdat ik mensen oprecht wil helpen en omdat ik de kennis in huis heb om dat ook daadwerkelijk te doen.
Hou mijn blog in de gaten, binnenkort komt er een stuk online over de onzin van een 30 dagen Ab challenge die zoveel blogs promoten.

Yentl heel erg bedankt voor je deelname aan het interview en voor je goede waardevol tip uiteraard! Heel veel succes met je blog en ik hoop dat je nog groter mag worden natuurlijk.

Ken jij Yentl al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Yentl – behealthyfeelgood.nl

  1. Morgaine zegt:

    nee ik ken haar nog niet, bijzonder dat haar ouders haar Yentl hebben genoemd, vast vanuit de film? Of is dit een foute aanname, haha

    Verder ben ik daar niet in geïnteresseer dus ga ik dit keer ook niet kijken. Leuk interview, dat wel.

    X

Geef een reactie

