Uitdaging: dagelijks bloggen tot 1 jan. 2016!


bron
Eerder schreef ik dat ik het bloggen weer wilde oppakken, nu is dit eigenlijk totaal verkeerd uitgepakt en ben ik na 2 weken al weer in de mist gegaan. Nu weer een nieuwe maand met nieuwe kansen, ik geef mezelf de uitdaging om tot 1 januari 2016 dagelijks te bloggen!

Het enige wat ik me niet ga opleggen is vaste onderdelen. Dus op het Bloggers Interview van zondags zal er niet specifieks iets op een vaste dag komen, tenzij daar natuurlijk regelmaat in gaat komen!

Ik heb een nieuw blogboekje aangeschaft dus ik hoop dat het helemaal goed gaat komen en dat ik het blogritme een beetje kan gaan vinden.

Lekker posten wat ik wil en wat ik leuk vind om te delen. Dus als jullie nog iets leuks hebben wat je wil lezen dan hoor ik het natuurlijk graag. Beauty, lifestyle noem maar op!

Dus let`s blog 😉

6 gedachtes over “Uitdaging: dagelijks bloggen tot 1 jan. 2016!

  1. Morgaine zegt:

    hahahaha ik ben heel benieuwd hoe jij dit in gaat vullen, ik zou dat in deze periode dus niet doen, omdat er ook vele feestdagen tussen zitten etc. Ik blog bijna dagelijks, en als ik mij even niet lekker voel dan even niet, en toch… kriebelt het dan.

    Ik wens jou heel veel succes met deze uitdaging en zie bij mij hoe je dit kunt invullen, met ditjes en datjes en meer over je omgeving ook misschien? 😉

    X

Geef een reactie

