Kiko 389

IMG_7202
Vandaag weer eens een ander kleurtje op m`n nagels. Ik heb een paar weken zwarte nagels gehad en dan is het herfst en komen die toch wel sombere kleuren tevoorschijn dus ik gooide gewoon een lekker vrolijk zomers kleurtje erop ipv bruin ๐Ÿ˜‰

Kiko is sinds een tijdje ook in Nederland te koop natuurlijk en ik had al ย twee lakjes van mijn schoonzusje gehad en die bevielen me wel. Nu kreeg ik laatst nog een paar van m`n andere schoonzusje dus dat is altijd leuk.

Kiko 389

IMG_7203

Het is een mint kleurig lakje, maar ik vind hem wel meer naar de groene kant neigen. Hij is goed dekkend in 2 laagjes en blijft zeker wel een dag of 5 goed zitten.

IMG_7213

Prijs: โ‚ฌ2,50

Wat vind jij van dit soort kleurtjes in deze tijd van het jaar?

5 gedachtes over “Kiko 389

  1. Morgaine zegt:

    ik gebruik nooit meer nagellak, zo zinloos als je elke dag wel met je handen in het sop zit, ja ik spreek ook uit ervaring, hahaha maar het kleurtje is wel mooi ๐Ÿ˜€

    X

Geef een reactie

