Bonprix Wishlist herfst 2015!

Bonprix Wishlist herfst 2015
Ik houd van winkelen, maar ik raak vaak gefrustreerd als ik kleding in die hokjes moet passen, op èèn of andere manier is dat toch niks voor mij. Dus bestel ik vaak kleding online en o.a. bij Bonprix! afgelopen week kreeg ik het nieuwe herfstboekje binnen en daarin stonden weer wat leuke dingen die op de wishlist zijn gekomen.

1. Jas – €39,99 (link)
2. Shirt – €49,99 (link)
3. Shirt – €29,99 (link)
4. Shirt – €19,99 (link)
5. Broek – €19,99 (link)

Prijzen zijn de prijzen uit de catalogus en kunnen verschillen met de prijzen op de site!

Koop jij je kleding weleens online?

2 gedachtes over “Bonprix Wishlist herfst 2015!

  1. Morgaine zegt:

    LOL, ja Bon Prix heeft hele mooie en ook goede kleding, pas geleden weer een trui besteld en nu ook eentje en ik ben er blij mee! Alleen de broeken kan ik daar niet bestellen zitten telkens niet goed, die moet ik dus helaas in een winkel passen en dan beslissen…

    X

  2. Sabine zegt:

    Ik ken BonPrix niet. Maar kocht wel eens wat online ja. Ik houd namelijk echt helemaal niet van winkelen en al helemaal niet in al die drukte… verschrikkelijk 😛 Maar online is ook niet alles want de kans dat er wat terug moet is groter helaas.

Geef een reactie

