Nieuwe telefoonhoesjes van mobielkoopjes

IMG_7776
Wisselen van telefoonhoesje dat is iets wat ik graag doe. Ik vind het leuk als m`n telefoon om de tijd een nieuwe look heeft. Laatste tijd ben ik meer van het transparante, niet teveel poespas of gedoe, maar een hoesje met een klepje en ruimte voor je pasjes dat is ergens ook wel erg handig. Van mobielkoopjes mocht ik een hoesje uitzoeken en vandaag laat ik zien welke en wat ik ervan vind.

Mobielkoopjes.nl is een website waar je een hoop artikelen voor je telefoon kan aanschaffen. Ze hebben allerlei merken van Samsung, Iphone, Acer, Apple en nog veel meer. Maar ook voor datakabels, extra geheugen kaartjes, opladers enz. kun je bij hun terecht. Ze leveren binnen 24 uur als de betaling goed is voldaan en de voorraad strekt. Je kan op verschillende manieren betalen zodat er voor iedereen een optie is.

IMG_7778

Ik koos voor een transparante, maar ontving ook een prachtig lederen hoesje erbij.
Zelf heb ik gekozen voor Samsung Galaxy S5 hoesjes dus daar zijn deze voor.

De hoesjes passen perfect en de kwaliteit is erg goed. Normaal bij de silicone hoesjes lubberen ze wat uit maar daar heb ik met deze nog geen last van, hij past er mooi omheen en mijn telefoon ligt lekker in de hand.

IMG_7780

IMG_7781

Ook het lederen hoesje past heel mooi, is lekker soepel met het openklappen en er kunnen makkelijk 3 pasjes in. De sluiting is met een magneetje dus geen gedoe met drukknopjes of klittenband.

IMG_7787

IMG_7785

De ingangen zitten goed, de camera is mooi open! Ik heb wel eens hoesjes gehad namelijk waarbij dat maar net of net niet paste, maar daar heb ik met deze hoesjes geen last van gelukkig.

Op zich ben ik erg zuinig met mijn telefoon, ik heb hem altijd bij me en hij valt eigenlijk maar zelden, maar ja als hij valt wil ik wel dat hij nog heel is en dat help je met een goed hoesje toch wel te voorkomen. Met het transparante hoesje is hij een keer gevallen en ik heb geen beschadigingen gevonden dus dat is een pluspunt. Het lederen hoesje is erg makkelijk als ik even snel de deur uit ga, geen tas of portemonnee mee wil nemen maar wel mijn pinpas, rijbewijs en id wil meenemen dan switch ik even snel en klaar om te gaan. Ideaal dus als je het mij vraagt. Net als switchen met een tas kan (ik) dat nu dus ook met een telefoonhoesje! Wat wil je nog meer…

Heb jij een hoesje om je telefoon?


Dit artikel is geschreven in samenwerking!

Een gedachte over “Nieuwe telefoonhoesjes van mobielkoopjes

Geef een reactie

