W7 in the city `natural nudes`

IMG_7788
Ik gebruik eigenlijk al een paar maanden een oogschaduw doosje van Catrice, heel af en toe wissel ik af met W7 het grotere pallet. Maar nu ik mijn dagelijkse make-up in een make-up tasje heb zitten beneden is het natuurlijk makkelijker om een klein palletje erin te hebben voor dagelijks gebruik. Toen ik dit kleine doosje zag liggen besloot ik hem mee te nemen en te proberen of het mijn Catrice doosje kan vervangen.

Het is een handig klein doosje met 6 basis kleurtjes, ik miste wel een goed licht kleurtje want de lichtste die erin zit vind ik persoonlijk nog wat te donker. Maar de donkere kleurtjes zien er zo op het zicht wel goed uit.

IMG_7790

IMG_7791

Ik vind het wel jammer dat er geen spiegeltje in de deksel zit, maar goed dat is denk ik een luxe probleem haha.

IMG_7792

IMG_7794

Dan de swatches. De lichte kleurtjes zie je heel vaag en ik moet er dan ook echt wel een paar keer overheen gaan wil er een beetje kleur op komen. De donkere kleurtjes pakken daarin tegen wel goed vind ik. Het blijven matte kleurtjes dus die hebben ook iets minder pigment als kleuren met een glimmertje erin.

IMG_7796

al met al vind ik het een  `oke` doosje. Gaat hij mijn Catrice palette vervangen? Nee ik denk het niet, ook met oogschaduwbasis blijven de kleuren niet een hele dag zitten (bij mij) dus dat is wel een nadeel en je ze korrelen best wel.

Het pallete kost €5,99 en is o.a. te koop bij op=op voordeelshop

Heb jij producten van W7?

Een gedachte over “W7 in the city `natural nudes`

  1. Morgaine zegt:

    Toevallig heb ik deze ook maar dan het grote palet met nudes en daar zitten wel glimmertjes in, begin is mat, einde is met glimmertjes, voor mij perfect, ik hoef niet zoveel op of dat het zo te zien is. Less is more, en dat principe gebruik nog steeds.

    Als je er een make up base van de Hema onder doet, dan blijft het ook mooi lang zitten.

    X

Geef een reactie

