Back-up batterij van de Action

IMG_7851
Hoe frustrerend is het wel niet, als je een hele dag op pad bent en niet bij een stroompunt kan komen en je telefoon is leeg. Nou hier gebeurd het regelmatig dat ik het einde van de middag niet haal met de batterij van m`n telefoon. Ik heb altijd mijn kabel enzo met me mee voor de zekerheid, mocht ik ergens kunnen opladen dat ik dat gelijk doe. De back-up batterijen zijn een uitkomst voor dit probleem.

Eerder kocht ik er èèn van de hema maar deze was al vrij snel leeg en de ingang van het kabeltje was al snel kapot. Laatst kocht ik er èèn bij de Action en ik moet zeggen hij heeft me verrast.

IMG_7859

Hij ziet er strak uit, geen poespas en voelt op zich best stevig. Het kabeltje wat erbij zit is natuurlijk niet heel erg lang, maar dat is de bedoeling ook! Lekker makkelijk onderweg even op te laden zonder in de knoop te raken met je kabel. Nu ben ik zelf geen fan van deze kabeltjes omdat ze best snel kapot gaan, maar je eigen kabel van je telefoon kan er ook gewoon in dus dat is niet echt een onoplosbaar probleem.

IMG_7868

De specificaties.

IMG_7857

De aansluitingen

IMG_7861

IMG_7867

Zoals je zit als hij oplaad dan gaan de lampjes branden en kan je precies zien hoeveel power er nog in de batterij zit van het apparaatje.

IMG_7875

Hij laad vrij snel op vind ik, het lukt om mijn telefoon èèn keer helemaal op te laden met de batterij en dan is hij bijna leeg dus dat moet op een dag wel te doen zijn na mijn mening.

De back-up batterij kost €4,99 en is in verschillende kleuren verkrijgbaar bij Action (o.a. zwart, wit en roze)

Heb jij een back-up batterij bij je als je op pad gaat?

9 gedachtes over “Back-up batterij van de Action

  1. Yvon zegt:

    Hoi..ik heb deze gekocht..maar als ik hem aan mijn tel doe laad hij hem niet..doe ik wat fout? Moet ik hem ergens aan zetten? Help!!

  2. p zegt:

    Pas op hij kan in de fik vliegen dat is mij vandaag gebeurd. Dus pas er ook mee op maar hij is super handig want had er 2 nu nog maar 1.

  3. natascha zegt:

    ik heb dezelfde heb m helemaal opgeladen en als ik m aan de telefoon doe dan krijg ik maar een lampje te zien (terwijl hij helemaal opgeladen is) en neem aan dat als je m gebruikt dat de lampjes in minderheid moet worden inplaats meerderheid? als je de telefoon ermee oplaad?

Geef een reactie

