25 levensvragen!

25levensvragen
25 levensvragen, daar gaat deze tag over.. ze nemen het niet echt als tag, maar goed dat maakt niet heel veel uit toch! Dus wil je weten wat de home screen van mijn telefoon is of waar ik mij aan kan ergeren of een leuk random feitje over mezelf? lees dan zeker verder.

1. Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
12235607_1937279263164969_1017907131_o

2. Je loopt een kroeg in, wat bestel je?
Vaak gewoon een cola of een appelsap… saai he haha

3. Welk woord gebruik je eigenlijk echt te vaak?
Ik zeg heel vaak `echt he`

4. Wat is je favoriete film?
Save the last dance, al jaren eigenlijk.

5. Wat is je guilty pleasure – op het gebied van tv?
Ik kijk graag Utopia (niet alleen op tv maar ook livestreams op de pc haha)

6. Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Lange Frans & Julia Zahra met Zij geloofd in mij

7. Naar wie was je laatste appje?
Naar Mathieu, gisteravond toen ik ging slapen!

8. Wat was je eerste e-mail adres?
Geen idee eigenlijk, het zal wel iets met m`n voornaam zijn geweest en hotmail.com πŸ˜›

9. Waar kun je je enorm aan ergeren?
Te laat komen, zelf ben ik altijd op tijd en ik kan er dan ook niet tegen als iemand te laat is (zonder goede reden) of als ik op wordt gehouden!

10. Wat is je meest awkward moment ooit?
Op een openbare toilet zitten (op het vmbo) en vergeten de deur op slot te doen en er iemand binnen kwam!

11. Wat is je favoriete dag van het jaar?
Nieuwjaarsdag! Tijd voor een nieuw jaar met nieuwe kansen!

12. Wat is je favoriete Emoji?
De 2 aapjes gebruik ik vaak en het hartje en het kusje

13. Katten of honden?
We hebben zelf 3 katten, maar ik zou dolgraag ooit nog een hond willen

14. Utrecht of Amsterdam?
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest dus dan zal het Amsterdam zijn voor nu

15. Koffie of thee?
Thee, ik lust geen koffie bah…

DeTheeTag

16. Serie of film?
Ik vind een serie leuker!

17. Engeland of Amerika?
Ik ben in beide nog nooit geweest, maar ze lijken me allebei echt geweldig

18. Vlees of vis?
Vlees, zeker weten… ik vind een visstick of kibbeling op zijn tijd ook lekker, maar ik ben zeker een vlees persoon!

19. Drank of drugs?
Drank

20. Spice Girls of Backstreet Boys?
Backstreet Boys

21. Sesamstraat of Villa-Achterwerk?
Sesamstraat, ik keek eigenlijk nooit Villa-Achterwerk

22. Bert of Ernie?
Ernie, zeker weten de leukste van die twee hihi

23. Buurman of Buurman?
Nou uhm… dan kies ik voor buurman!

24. Meest random feitje over jezelf?
Dat heeft met de vraag hierboven te maken, wij worden vaak Pat en Mat genoemd als afkorting en hoe heten Buurman en Buurman? Juist, Pat en Mat πŸ˜€

25. De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?
Zo dat is een diepe zeg, nou het belangrijkste is toch wel dat je in tijden van crisis alleen kan rekenen op mensen die oprecht om je geven!

Nou dit waren ze, pfoei dat waren er nog al wat he! Mocht je hem leuk vinden kun je hem gewoon overnemen uiteraard!

Vertel jij eens een leuk feitje over jezelf?

3 gedachtes over “25 levensvragen!

  1. Morgaine zegt:

    Nummer 2, hier dito alleen vraag ik meestal of men ginger ale heeft, dat is niet overal zo namelijk, hahahaha

    Een feitje over mijzelf, dat zijn er zoveel, maar mijn meest favoriete antwoord is: ik ben ooit geboren πŸ˜‰

    X

  2. Sabine zegt:

    Save the last dance heb ik heel vaak gekeken! Geweldige film inderdaad πŸ˜€ Een feitje over mezelf… hmm… mijn guilty pleasure zijn stroopwafels haha. En ik drink vrijwel nooit alcohol, misschien 2 keer per jaar 1 glaasje, maar denk eigenlijk dat ik daar niet eens aan kom πŸ˜‰

Geef een reactie

