Leuke Bloggers facebookgroepen!


Zelf zit ik dagelijks op facebook en ben wel lid van een aantal leuke groepen. Zo ook groepen waar je je blog mag promoten of dingen kan vragen aan andere bloggers. Vandaag deel ik degene die ik het leukst vind met jullie!

Bloggers Nederland
The blogboard
The bloggerlist by Bloggermedia
Spam je blog
Blogger Mansion
Blogglossy
Bloggermagazine

Deze groepen bezoek ik elke dag wel even, ook om inspiratie op te doen nieuwe blogs te ontdekken!

Heb jij nog een leuke facebookgroep tip?

3 gedachtes over “Leuke Bloggers facebookgroepen!

  1. Morgaine zegt:

    ja, nee, ja, nee, ja, nee denk het toch niet, ik weet dat ze bestaan, heb zelfs weleens rond gekeken als dat kan zonder lid te zijn, maar nee, voor mij geen optie, te druk, teveel, en kun je spammen, komen anders binnen een minuut met hun blog aan, bla… hahaha ik lees er al teveel ๐Ÿ˜‰

    X

Geef een reactie

