Mijn nieuwe tas incl. de inhoud!

IMG_7807
Tassen, het is een gekke tik eigenlijk net als de kleur op mijn nagels, wissel ik mijn tassen graag af. Op de site van Van Haren had ik een tijdje geleden al mijn oog op een tas laten vallen, maar ik ben dan te bang dat hij in het echt zal tegenvallen dus steeds als ik bij de winkel kwam speurde ik het rek af maar helaas. Totdat ik een tas voor iemand anders op de foto zette en degene die ik wilde erachter in de etalage zag staan! Ja hoor verliefd…

Een mooie basic zwartte tas, met stoffe grijzen vlakken. Normaal ben ik niet van het goud, maar ik vind de gouden  details erg leuk staan zo met het grijs.

IMG_7808

IMG_7810

IMG_7811

De binnenkant is donkerblauw, met de eigenlijk standaard vakjes.

IMG_7813

Er zit ook een handige band bij zodat je je tas gewoon aan je schouder kan hangen zodat je je handen vrij hebt.

IMG_7814

Het is een fijne goede maat tas, al mijn spulletjes kunnen er met gemak in (dus een kleine sneakpeek wat er zo standaard mee gaat)

IMG_7816

De tas kost €22,90 en je kan hier bestellen of je Van Haren filiaal goed in de gaten houden, want het is een gewilde tas begreep ik van de verkoopster.

IMG_7825

Specificaties
Shopper met geweven textiel
Ritsdetails aan beide zijkanten met gouden details
Met afneembare en verstelbare schouderband
Hoofdvak afsluitbaar met rits
Met twee binnenvakken, waarvan één afsluitbaar met rits
Afmeting b x h: 39 cm x 27 cm
Bovenmateriaal: Imitatie leer, Textiel
Binnenmateriaal: Textiel
Kleur: zwart-grijs

Heb jij ook een tassentik?

Geef een reactie

