What`s on my phone!

IMG_7881
Vandaag een what`s on my phone blogje. Ik ben nog net niet getrouwd met mijn Samsung galaxy S5 krijg ik wel eens te horen, omdat hij bijna aan mijn handen zit vastgeplakt soms (oeps) Ik wissel vaak van achtergrondjes, hoesjes en dat soort dingen, maar de apps die ik standaard installeer als hij leeg is of als ik een andere telefoon krijg die zijn eigenlijk altijd wel standaard. Vandaag deel ik de apps die ik op dit moment geïnstalleerd heb staan.

Vergrendelscherm, ik heb een code er op staan, omdat hij met het `vegen` te vaak aanging in mijn zak. En dit is natuurlijk ook makkelijker mocht ik hem ooit verliezen.

IMG_7885

Onderste apps
Telefoon, Email, Whatsapp, Camera

Beginscherm
Youtube, Google Chrome, ING bankieren, Galerij
Instagram, Facebook, Snelkoppeling naar mijn blog, Bloglovin
Twitter, Weer Nu, WordPress, Berichten
Acalender, Zaklamp, Calculator, Wordfeud

IMG_7889

2de scherm
Contacten, Solitaire, Marktplaats, Play Store
Time hop, VSCO Cam, Photofy, MijnKPN
Nu.nl, 9292, Pathè, Wunderlist
Gmail, Shazam, PostNL, Maps

IMG_7891

3de Scherm
Pinterest, Messenger, McDonald`s, Funda
Thuisbezorgd, Ebay, Skype, Flightradar24
Layout (voor Instagram), Groups, Bodieboost
Wekker

IMG_7893

Zoals je ziet genoeg apps die erop staan en eigenlijk gebruik ik ze allemaal wel, natuurlijk niet allemaal in gelijke mate. Het beginscherm gebruik ik dagelijks en de rest af en toe op wunderlist en Gmail na dan!

Welke Apps gebruik jij dagelijks?

3 gedachtes over “What`s on my phone!

  1. Morgaine zegt:

    Oh my God! Ik voel mi nog altijd een nitwit als ik dit zie, zo ie zo vergeet ik nog steeds dat ik die telefoon heb en wat gebruik ik dan, instagram? De camera en what’s app… dat is het wel, hahahaha Oh en de telefoon om te bellen of gebeld te worden 😉

    Mijn dochter heeft dan ook wat apps neer gezet, maar echt gebruiken doe ik die niet, FB staat er ook op, maar heb ik ook ‘uit’ staan, af en toe zie ik een melding maar die veeg ik weg om vervolgens gewoon via de laptop te kijken. Ik snap nog steeds niet dat mensen hele gesprekken daarop zitten te typen eigenlijk…. waar een toetsenbord groot veel makkelijker is, hahaha

    X

  2. sabrina zegt:

    Je hebt een mooi vergrendelscherm! Ik heb op het beginscherm mijn agenda staan, facebook, ruzzle, cake mania en chrome. Verder heb ik op het beginscherm ook 2 noodtelefoonnummers staan. Zo weten anderen altijd welk nummer te bellen als er iets met me gebeurt. En dan zonder dat ze in mn telefoon moeten, want die heeft ook een code.

Geef een reactie

