Favoriete muziek van het moment

Muziek draai ik echt met vlagen en vooral is het gekoppeld aan m`n humeur. Als ik verdrietig ben dan hoor je dat in de droevige liedjes, maar als ik zin heb in de dag dan gaan er vrolijke meedans muziekjes op. Vandaag deel ik een paar favorieten van dit moment. Let op ik ben echt een Nederlandstalige muziek liefhebber!

* Nielson – Hier met jou (liedje hierboven)

* Marco Borsato – Mooi


* Diggy Dex & Jw Roy – Treur niet (ode aan het leven)

* Jeroen van der Boom – Overal waar ik ga

* Adele – Hello

* Lange Frans & Baas B – Het land van

* Ali B & Ruben Annink – Terwijl jullie nog bij me zijn

* Maître Gims – J’me tire

* Nicky Jam y Enrique Iglesias – El Perdón

Wat is jouw favoriete liedje van dit moment?

3 gedachtes over “Favoriete muziek van het moment

  1. Morgaine zegt:

    Dit gaat heel stom klinken, nu ook nog voorop op mijn blog, een meditatie van Merlin’s Magic, zo prachtig mooi en je het doet iets met mij, en dat is uitzonderlijk, hahaha

    X

  2. Sabine zegt:

    Hé grappig er zitten Nederlandse liedjes tussen die ik dus niet ken Haha… Ik luister elke dag ook veel muziek. Maar een favoriet… geen idee Haha

Geef een reactie

