TAG | It`s weekend


bron foto
Eigenlijk heb ik natuurlijk elke dag weekend op dit moment, maar weekend is hier eigenlijk alleen echt als Mathieu vrij is van zijn werk. Hoe laat sta ik op? ontbijt ik en nog 8 van dit soort vragen in deze It`s Weekend TAG

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Doordat ik zelf geen werk heb is het voor mij elke dag eigenlijk wel een beetje weekend, maar het weekend is hier 1x in de twee weken eigenlijk, door Mathieu zijn ritme heeft hij een lang weekend de ene week en de andere week werkt hij op zaterdag en gaat hij zondags de nacht in.

2. Hoe laat sta je op in het weekend?
Meestal tussen 09:30 uur en 11:00 uur, dat verschild niet heel veel met een doordeweekse dag.

3. Hoe ontbijt je in het weekend?
Gewoon Brinta wat ik doordeweeks ook eet op dit moment, maar het wil ook wel eens als we op Zaterdag of Zondag boodschappen doen, dat we bij de Lidl een vers broodje nemen en dat als ontbijt zien!

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Meestal ruim ik in het weekend op, doen we boodschappen, gaan we op verjaardagsvisite of zo. Omdat Mathieu niet veel tijd heeft worden dat soort dingen vaak in zijn vrije weekend geplant.

5. Wat doe je het liefst in het weekend?
Niks, haha maar dat is ook weer zo wat he! Het liefst rommel ik gewoon wat in huis of ga wat leuks doen buitenshuis.

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?
Eigenlijk op vrijdag, dan bespreken we of we nog weg moeten of gewoon op de weekend-dag zelf of we zin en tijd hebben om wat te gaan doen. Maar soms komt het ook gewoon zo uit dat we heel het weekend niks doen zonder te plannen ook heerlijk!

7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Niet van toepassing hier. Geen studie en geen werk, wel houd ik me met bloggen bezig en het huishouden telt dat ook :P?

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Meestal tussen 00:00 uur en 02:00 uur.

Mocht je hem over willen nemen dan mag dat natuurlijk vrijblijvend, ik zou het wel leuk vinden als je het even laat weten dan kom ik zeker even bij je kijken!

Wat doe jij het liefst in het weekend?

2 gedachtes over “TAG | It`s weekend

  1. Sabine zegt:

    Leuk ingevuld! Mijn weekend hangt altijd af van jimmy zijn rooster en of er bezoek is. Zoals nu. Dus dit weekend is volgepland maar in vind het ook heerlijk om weinig te doen. Wel opruimen en wassen. Dat doe ik altijd wel ergens in het weekend. Heb er nu ook weer zin in! Fijn weekend!

  2. Morgaine zegt:

    Ook ik heb eigenlijk altijd wel weekend, denk ik, dat verandert wel nu, of is al veranderd omdat ik toch ook weer werk heb als vrijwilliger eens per week. Het hangt ervan af hoe mijn week is verlopen hoe het weekend eruit ziet. Een drukke week met veel afspraken, betekent een weekend niets doen, hangen, crashen, liggen, slapen, en tussendoor de huishouding doen, dat dan weer wel, lijkt wel een bio ritme 😉

    Ik heb natuurlijk geen partner, wat maakt dat echt elke dag eigenlijk hetzelfde is, en het weekend is juist saai voor mij… door de week heb ik meer aanspraak van externe mensen omdat de partner bij hen dan weg is en kinderen de deur uit, en in het weekend, is iedereen samen onderweg, met elkaar, nou ja… wie weet veranderd dat voor mij ook mettertijd 😉

    X

Geef een reactie

