Bloggers Interview: Susanne – bagatyou.com

bagatyou
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Susanne van Bagatyou.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Susanne en ik ben bag-aholic. Nadat ik 3,5 jaar als advocaat op de Zuidas had gewerkt, heb ik besloten om mijn passie achterna te gaan: tassen. Zodoende ben ik het modeblog Bag at You gestart en heb ik The Bag Expert opgericht waarmee ik op freelance basis advies-, marketing- en communicatiediensten verleen aan tassenmerken en -webshops. Daarnaast ben ik het liefste op reis, ontdek ik graag nieuwe plekjes in Amsterdam en kook ik!

Bag-at-You---Fashion-blog---Seventies-trend---fashion---patchwork-bag---strike-a-pose---suede-top

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Bag at You is de naam van mijn modeblog dat met name gericht is op tassen: http://bagatyou.com/. Op Bag at You vind je alles over deze accessoire, mode en hotspots.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
De blog is op 10 juli 2014 online gegaan.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Naast mijn blog heb ik mijn eigen bedrijf, The Bag Expert. Ik ben dus geen fulltime blogger maar wel de hele dag met mijn passie bezig.

Bag-at-you---Fashion-blog---Love-Moschino-shoulderbag---Big-vintage-red-coat---Serious-love

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Mijn vrienden en familie zijn mega enthousiast en hebben mij vanaf het begin gesteund en geïnspireerd. Mede dankzij hen heb ik doorgezet om mijn zekere leven in de advocatuur achter me te laten en mijn passie achterna te gaan: een mode blog en een carrière in de tassenwereld.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
Ik post minstens vier keer per week een nieuw artikel. Eerlijk is eerlijk, het kost heel veel tijd om goede content te leveren en ik ben er zodoende heel veel mee bezig. Mijn Instagram account is een mix van mijn blog- en persoonlijke leven, net als Snapchat (username BagatYou).

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
You Can Find Inspiration in Everything*: *And if You Can’t, Look Again. Deze quote is 100% waarheid voor mij. Ik haal mijn inspiratie écht overal vandaan, vooral op straat. Mensen die aan het praten zijn, op de fiets zitten, een reclame, etc. Ik maak dan meteen een foto, zodat ik mijn ideeën niet verlies. Ik gebruik nauwelijks een notitieblokje; mijn telefoon is één grote bron van inspiratie.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Het zou fantastisch zijn als mijn blog het wereldwijde platform wordt voor modieuze tassen en dat ik als ware tassenexpert gezien wordt. Daarnaast heb ik aantal een leuke nieuwe vriendinnen gemaakt dankzij mijn blog. Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe leuk het is om met andere bloggers samen te werken en dat iedereen elkaar wel wilt verder helpen.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Zeker!! Je kan mij volgen op:
• Instagram – https://instagram.com/bagatyou/
• Facebook – https://www.facebook.com/bagatyou
• Twitter – https://twitter.com/bagatyou
• Pinterest – https://www.pinterest.com/bagatyou/
• Lookbook – http://lookbook.nu/user/3544316-Susanne-B
• Bloglovin – https://www.bloglovin.com/blogs/bag-at-you-12419955; en
• Snapchat – @bagatyou

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Bloggen is waanzinnig en geeft een kick! Het kost alleen wel heel veel tijd dus zorg dat je efficiënt werkt en dichtbij jezelf blijft zodat je de origineelste en leukste content kan schrijven. Maak van alles wat je inspireert een foto en gebruik je albums als een soort privé Pinterest. En leg contacten met andere bloggers. Niet alleen omdat het heel leuk is om mee samen te werken, maar vooral ter inspiratie en om mee te sparren.
Wil je nog meer van Bag at You of van mij weten? Neem dan gerust contact met mij op via bagatyou@hotmail.com. ♥ ♥ Susanne!

Susanne heel erg bedankt voor je deelname aan het interview en die droom als tassenexpert gaat je zeker lukken!

Ken jij Susanne al?

Geef een reactie

