6 Me-Time tips!


bronfoto
Me-Time is echt wel heel belangrijk en dat is iets wat ik zelf op dit moment ook achter kom. Ik ben vaak wel thuis, maar heb dan niet de rust in mijn lijf om eens lekker nergens aan te denken, vandaag deel ik een paar tips om die rust toch te vinden al is het maar een kwartiertje!

*Pak een goed boek
Lekker met een goed boek op de bank of op je bed, wegduiken in het verhaal wat je leest.

*Geef je zelf een maskertje, pedicure/manicure
Wat is nou lekkerder om een goed maskertje op te doen, muziekje aan te gooien en je nagels te verzorgen, een voetenbadje, nagels knippen/vijlen, gooi er een mooi kleurtje op en ze zijn weer heerlijk verzorgt!

*Ga shoppen
Dit kan voor sommige echt me-time zijn, heerlijk alleen door de winkels die jij het leukst vind, geen gezeur of je al klaar bent, lekker outfits passen die jou leuk lijken of gewoon om eens iets anders te proberen!

*Kijk een heerlijke chickmovie
Zelf vind ik dit altijd wel lekker, even een goeie chickmovie of een leuke serie (the hills ben ik zelf mee bezig nu) op je laptop in bed, of gewoon op de tv! Even een paar uurtjes die gedachtes op 0

*Ga met een tijdschrift lekker in bad liggen (als je een bad hebt)
Nu heb ik geen bad, maar wat moet dat heerlijk zijn, heerlijk in een warm bad met lekker veel schuim, een muziekje op en een lekker tijdschrift erbij!

*Yoga
Probeer eens yoga, dit zou volgens vele ook een manier kunnen zijn van ontspanning. Zelf heb ik het ook wel geprobeerd maar ik werd er (tot nu toe) behoorlijk zenuwachtig van haha, ik wil het nog wel een kans geven binnenkort, je weet nooit!

Wat is jou ultieme me-time tip?

3 gedachtes over “6 Me-Time tips!

  1. Morgaine zegt:

    Lekker tekenen? Ik heb iets teveel me time dat ik zelf niet meer weet welke tip, ik hou geloof ik 24/7 me time aan, hahaha nee dat is ook weer niet waar, maar ik moet wel zeggen dat ik het ook heerlijk vind om te huishouden bijv. En dat is voor mij ook me time, het idee dat ik daarna in een lekker fris en opgeruimd huisje op de bank kan gaan hangen met boek, tekenspullen of de tv inderdaad voor een leuke film ๐Ÿ˜€

    Een bad heb ik ook niet, weet wel hoe dat is om schoon te maken, dus nee dank je, dan ga ik liever extern in bad. ๐Ÿ˜›

    X

  2. Sabine zegt:

    Fijne tips! Ik vind het heerlijk om in een helemaal opgeruimd huis in de avond alle kaarsjes aan te steken en relaxen maar! Beetje tv kijken, lezen, voetbad, eten, muziek luisteren. Met die kaarsjes is alles nog een beetje meer me-time ontspannend ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

