Mijn dagelijkse make-up tasje

IMG_7897
Laatste heb ik mijn dagelijkse make-up tasje uitgezocht en wat dingetjes eruit gehaald en nieuwe dingen eraan toegevoegd. Vandaag laat ik zien welke producten ik dagelijks gebruik.

Het make-up tasje komt van de Hema, deze heb ik beneden op tafel staan. Met Mathieu zijn onregelmatige diensten is het makkelijker dat ik me beneden kan opmaken als hij slaapt, dus ik heb deze samen met een spiegeltje beneden staan.

IMG_7894

Ik gebruik al maanden deze drie kwasten, de powder brush van Real Techniques, blending brush van Hema en een fake face brush van ebay

IMG_7910

Vijltje en pincet van Action, een potje Nivea creme, dagcreme van Loreal en een nagelknipper

IMG_7904

Oogpotlood van Max (Action), mascara van Hema, BB cream van Miss Sporty, Essence transparante poeder, EOS lipbalsem, Catrice concealer, 2 palettes van Sleek (Au Naturel en Oh So Special)

IMG_7908

Dit was mijn make-up tasje, het is makkelijk want ik doe de rits dicht en hij kan zo met me mee in mijn tas en ik heb altijd mijn dagelijkse make-up bij de hand 🙂

Welke producten gebruik jij dagelijks?

2 gedachtes over “Mijn dagelijkse make-up tasje

Geef een reactie

