TAG – 15 dingen die niemand vraagt


bronfoto
Tags vind ik altijd leuk om te doen, ze wisselen de andere artikelen een beetje af toch? Vandaag heb ik de 15 dingen die niemand vraagt tag. Je kent ze wel de vragen als `neem jij stiekem de flesjes shampoo mee uit een hotel`? of `heb je ooit in de bosjes geplast`? vandaag 15 van dit soort vragen die niemand eigenlijk vraagt.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht, als ze open staan dan lig ik toch niet echt op mijn gemak op èèn of andere manier haha

2. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Eerlijk? dat licht eraan of ze lekker ruiken, maar stiekem doe ik dat wel ssst

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Uhm, nee dat is eigenlijk nooit echt in me opgekomen, misschien als er een leuke naam op zou staan? Nee grapje 😉

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, tot in de ergernissen naar mezelf toe soms hihi, digitaal en op papier vliegen de to do vaak rond m`n oren!

5. Heb je sproeten?
Ja, in de zomer meer aanwezig dan in de winter, niet heel veel maar ik heb ze wel!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Helaas wel, ik probeer het altijd zo lang mogelijk op te houden tot ik op een toilet kan, maar ja soms kan je het niet meer houden dus dan zijn de bosjes de sjaak!

7. Hoe groot is je bed?
1.60m bij 2m groot genoeg dus haha

8. Ben je lui?
Eerlijk? Ja een beetje wel ja, niks tegen in te brengen en dan vooral als het op het huishouden ofzo aankomt.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nu op dit moment? Dat ik zit te tikken en dat m`n toetsenbord me in de steek laat, de x en het vraagteken hebben zo zijn kuren grrrrr…..

10. Kauw je op potloden en pennen?
nee brrr, dat vind ik wel zo`n vieze gewoonte ieuwl!

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, ik was niet zo`n meisje die in bomen klom en in de bossen te vinden was haha

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Eigenlijk niet, tenzij ik natuurlijk werk als gastouder tja dan is het heel vervelend als er een tekenfilm opstaat 😉

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?
Uhm, nee eigenlijk maar èèn gedaan toen we taptredes moesten halen voor de trap verder nooit

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Dan moet ik wel in een hele vrolijke bui zijn, maar het gebeurd wel eens hoor!

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Ja dat weet ik toevallig haha, het zal bij elke auto even kijken zijn, maar ik weet wel welk dingetje ik moet hebben om dat na te gaan! Slim he? 😛

Lekker van die onzinnige dingen, waarvan je nu wel snapt waarom deze niet worden gevraagd haha.

En nu jij? Waar irriteer jij je nu aan?

2 gedachtes over “TAG – 15 dingen die niemand vraagt

  1. Morgaine zegt:

    Hahaha, van het hotel of waar je ook zit, mijn moeder zegt altijd, je hebt er toch voor betaald, of je het nu hier opmaakt en gebruikt of thuis, maar meestal doen wij appartement en dan staan er geen zeepjes of shampoos. Maar ook ik, neem dat niet altijd mee of zo, hangt ook van de geur af of waar ik ben of ik het als herinnering mee wil nemen.

    En waar irriteer ik mij nu aan, aan niks eigenlijk/ Ik heb Merlin’s Magick opstaan en prachtig stukje muziek terwijl ik lekker blogs aan het lezen ben en mij nu al verheug op wat ik zo ga doen en dat ga ik zondag vertellen pas, tis een beetje geheim nu nog wat ik zo ga doen 😉 En morgen 😀

    X

  2. Sabine zegt:

    Ook sproeten hier! Best wel veel eigenlijk en ben er heel blij mee 🙂 Ik irriteer mee nu nog aan niks. Maar denk dat dat zo wel heel even komt als ik in de file komt of mijn overstapbus niet komt opdagen hahaa

Geef een reactie

