Bloggers Interview: Annelore – compleetgeluk

compleetgeluk1
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Annelore van compleetgeluk.

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Annelore, nog net even 33 en mama van 4 kinderen van 4, 3 en 2×2 jaar. De kinderen en mijn blog zijn momenteel mijn grootste hobby’s en stiekem ben ik ook wat verslaafd aan “Clash of Clans”, een game op de smartphone. Heel fout, ik weet het 

compleetgelukanneke

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Ik blog op http://www.compleetgeluk.be. Compleetgeluk begon als een online dagboek voor vrienden en familie die verder weg wonen. Het is een inkijk in het leven van een gezin van 6, ons gezin. Er komen ook steeds meer kind- en gezinsgerelateerde onderwerpen aan bod, zoals knutseltips, zwangerschapsverhalen, de leukste plekjes om te picknicken, speelgoedreviews… noem maar op. Mijn populairste posts zijn die over baby’s en alles wat er omheen hangt en de posts met grappige en rake uitspraken van onze kinderen.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog sinds oktober vorig jaar, dus ik beschouw mezelf nog steeds als een beginner.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik ben momenteel thuisblijfmama. Bloggen is iets wat zich heel vroeg in de ochtend of heel laat ’s avonds afspeelt, als de kinderen op bed liggen. Momenteel is het een uit de hand aan het lopen hobby, maar hopelijk wordt het ooit meer!

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik schrik er nog iedere keer van hoeveel mensen actief de blog lezen, vaak ook mensen van wie ik het helemaal niet verwacht had. Familie en vrienden reageren overwegend positief. De verhalen die ik post zijn uit het leven gegrepen en voor bijna iedereen die in dezelfde levensfase zit (met jonge kinderen) is het heel herkenbaar. Dat spreekt blijkbaar aan.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik heb geen vaste routine, maar probeer wel 5 blogposts per week te plaatsen. Ik schrijf in mijn agenda wel wat onderwerpen per week neer, maar uiteindelijk kies ik toch datgene waar ik het meeste zin in heb. Zo krijg je naar mijn mening ook de leukste en eerlijkste schrijfsels. Als ik er op een avond helemaal geen zin in heb, dan schrijf ik ook niet, het zou toch geen vlot stukje tekst worden.

7. Waar haal je jouw inspiratie vandaan voor je blog?
Uit het dagelijks leven. Mijn blog draait grotendeels rond ons gezin en dan vooral de kinderen en die zijn een oneindige bron van inspiratie. Daarnaast pik ik af en toe iets op uit de media, of kaart ik een onderwerp aan dat besproken werd op een online forum of in een Facebook-groep.

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik hoop via mijn blog een inspiratiebron te zijn voor jonge moeders of vaders, maar evengoed voor mensen met oudere kinderen of zelfs zonder kinderen. Ik hoop met mijn blog een stuk positivisme de wereld in te sturen.
Als ik de dromer in mij los laat, dan hoop ik dat CompleetGeluk zo’n succes wordt dat ik ook gevraagd word om voor kranten of tijdschriften stukjes te schrijven. Wie weet, in de toekomst?

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik heb een Facebookpagina http://www.facebook.com/compleetgeluk. Ik twitter er op los als @compleetgeluk en ook op instagram vind je me terug onder de naam annelore_compleetgeluk.

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Mijn tip? Blijf jezelf. Schrijf vanuit je hart en je passie. Lezers voelen als je meent wat je schrijft en zullen zich daardoor aangesproken voelen. Probeer je ook te onderscheiden van de rest, al is dat niet altijd makkelijk.

Anneke heel er bedankt voor je deelname aan het interview. Ik wens je heel veel succes met je blog en geluk met je gezin.

Ken jij Anneke al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Annelore – compleetgeluk

  1. kalliopia zegt:

    Leuk interview!
    Als je al meer dan een jaar blogt, zou ik je geen beginner meer noemen :). Goed dat je echt een ‘het moet leuk blijven’ attitude hebt, zo raak je het bloggen minder snel beu denk ik

Geef een reactie

